NissanBoy Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Nå har jeg glodd ut av vinduet i hele dag! Det var meldt sludd/snø, men har enda ikke sett noe... Sierra'n klør i bakakslingen etter glatt underlag!!! Og jeg klør i ***** :D Siter 1998 Nissan Primera GT x 1986 Ford Sierra 2.0L x 1991 Nissan 300 ZX TT x 1998 Nissan Primera GT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Loppa Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 jeg har fwd:D men jeg bare hater vintern akkurat i dag, mest pga av kulden, også må man kjøre saktere:( :=) blir morro med rwd da, kanskje vinterbil:D Kjøp deg noe med 4WD og litt pulver under panseret, så gleder du deg til vinteren hele sommeren :) Rwd er for simpelt og man går altfor fort lei av at det går så sakte på glatta ;) Siter 2001 Audi Allroad 2,5 TDIQ 1988 Audi 90Q/S2 3B - Baneprosjekt x-'95 Audi S6 4,2 V8 x-'94 AudiCab 2,8 x-'99 Golf GTI 1,8T x-'98 Renault Megane Coupè Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
0ddis Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Vinteren er GUD :D Tenkte du på at RWD gikk sakte på glatta under vanlig kjøring, eller skrensing. Går ihvertfall FORT under skrensing :D Siter Den som ingen Ferrari har - får ladda BMW med bar http://www.youtube.com/oddisPProductions Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Vinteren er GUD :D Tenkte du på at RWD gikk sakte på glatta under vanlig kjøring, eller skrensing. Går ihvertfall FORT under skrensing :D 10'er på at han mente under vanlig kjøring :) 4WD på snø/glatta øker trygghetsfølelsen par hakk :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kverna Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 DET ER MASSE SNØ!!! hahhaha så morro! selv med fwd og dårlig brekk går det greit. Ett par "nesten" men alt vel så langt! Morro at det spinner i 3.gir med jettaen :D *tanke til ettertanke: Du kjører lånt bil, ro ned litt* Men gud hvor morro! Siter Kverna's Bildetråd Xenon har jo tatt helt av :P He did it again Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg