Edvin Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hei! Er det noen som har erfaring med merket Heller? Har sett litt på det i byen, og lurer på å investere i noen sett! Takk for eventuelle svar :kiss Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dinge Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 jeg synes heller ser veldig dårig ut,så jeg har ikke kjøpt noen sett fra dem. sånn i kvalitet. men så har ikke jeg prøvd sett fra di så du får vel vente på svar fra noen som har gjort det:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oter11 Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hei!Er det noen som har erfaring med merket Heller? Har sett litt på det i byen, og lurer på å investere i noen sett! Takk for eventuelle svar :kiss hva slags sett er det?de nyeste er ikke det beste du kan kjøpe. men med litt arbeid,så kan de ble fine de også. Siter 98 vw golf 4 gti Member of VW Audi Club Norwegen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Edvin Skrevet November 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Husker det faktisk ikke! har hatt ett sånt før, og husker at limet du fikk hvertfall bare var søppel! Mistet settet før jeg fikk nytt lim, så fikk aldri bygd det damndamn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg