Gå til innhold

anlegg

Ranger emnet

RMK_700

Anbefalte innlegg

Jeg har en 12" sub vendt mot seteryggen, med bassportene opp i hattehylla.

Dette spiller meget bra i bilen min hvertfall, og jeg kjører med midtarmlenet i baksetet åpent. funker fint til meg. er litt trangt å få en 12" mellom den oppbyggingen, og hattehylla, men det skal gå akkurat! :) måtte sparke kassa mi inni der, men den flytter seg hvertfall ikke nå da :)

Volvo 760 - 88 Modell (Prosjekt T5, tråd kommer)

Volvo 740 TIC - 87 Modell

WV Golf 2 GTD - 87 Modell (Til Salgs)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe min kasse er akkorat 1 cm for høy eller noe. men gjør ikke meg oe for da har jeg plass til og ha forsterker og kondensator å slikt dær, skal bygge om dær bak slik at alt er i samme høyde, å vil ikke sparke inn min kasse for har rockford logoen skjært ut i baken av kassa, for hånd, å det er jævli pent når jg har lys inni kassa, hehe

da va nybil handla inn, og kræsja ;)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Er enig med Kenneth og B230ft. 10" er bra, men selvfølgelig, det har jo litt med smak og behag. Hadde det hvert god plass til 12" e så hadde jeg jo valgt det. Jeg har også 10", to stk.

Dette er jo bare om du ønsker å ha noe plass igjen i bagaskjerommet. Selv så har jeg en Godmanns 15" stående ferdig bygd. Har ikke fått prøvd den da, men skal kunne gi et godt trøkk! Problemet er at kassa så vidt får plass baki, he he.

96 Volvo 945 B230ft

94 Volvo 945 B230ft (vraka)

88-89 Volvo 740 B230f (solgt)

Min 945: http://www.bilforumet.no/showthread.php?t=167070

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ca hele bilen lager lyd spørr du meg :p fant foresten ut at det ble best med bassene vend ut mot bagasjeluka..er for at jg fikk det best sånn, i og med at jg ikke får kassa helt intill seteryggen. (for stor kasse i høyde) liker ikke bagasjeromma i 700 serien.

men er det tanken den "platten" opp mot seteryggen? for vil skru tanken fast dær, men tørr ikke vis d r tanken liksom :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

kan jo også skru forsterkern fast i eteryggen, men da blir det liksom ikke slik som jg vil ha det, skal nemlig ha kondensator å en il forsterker der bak som et slags "showroom" med neon lys i fra RF logoen i kassa, å litt rundt omkring slik at man ser alt vis mans er inni "hullet" til armlenet

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg lurer på om jeg skal bygge kassen min opp fra gulvet ( helt nede i fra brønnen) og opp skal ha 2stk 15" og flekke pleksiglass over son at jeg slepper at ting detter opi hehe da er det ikke mye ighjenn av den bagaserommet hehe men tiden vill vis aka så skjer

(lappen kommer i slutten av mai) 740gl 2,3i 230f

(parkert) Honda Px= stikkflammer og døden nær

(stjålen) Suzuki smx 70cc

Har dysleksi

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg har 2stk 12" i kasse med forsterker oppå kassa vendt mot opningen, spiller best sann i min bil.. men der kan ha noe med at kassa er max feil da.. noen som har mål på kasser som passer inn under hattehylla der? skulle lagt den inn der, så det ser litt skikkelig ut

volvo 740 turbo med borbet 9*16, chippet,filter osv.. 200+ hk

3" JT ønskes kjøpt

volvo 740TiC 87mod selges i deler

Lenke til kommentar
Del på andre sider