Urgolf Skrevet April 24, 2003 Rapporter Share Skrevet April 24, 2003 Har bestemt meg for å bruke baksetet i golf1 min, lurte på om det er noen som har erfaring med å montere sikkerhetsbelter bak??? Om det i det hele tatt lar seg gjøre?? (plukker sikkerhetsbeltene fra min golf 2 delebil) Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 jeg hørt fra min onkel(som er LITE bilkjyndig) at seler fra 2 er golf ikke passer på golf 1.. dette tru e egentlig stemmer.. men det er vel ikke no problem og ta beltet som går rett over livet altså ikke 3 punkt og feste på.. dette finner du jo i det meste av biler.. passat (midten) golf cab,jetta.. jaa Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Det er riktig det at de ikke passer rett på golf 1 , men jeg lurte bare på om det er noen som har gjort noe slikt før... Fordi man må jo bare borre ut nye fester her og der,gjenge litt så kunne jo det la seg gjøre... Vurderer sterkt om jeg skal bare montere 3 stk "2 punkts" seler bak og bli ferdig med det!:) Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Det ville jeg gjort også.. enkelt og greit. er det ikke fester til seler alt bak der? det er det på 1ern til onkeln min..sa han i hvertfall :) (men som sagt det kunne vært en løs møtter som hang og slang for han er som sagt ingen mester skruer.. hehe) nei faen nå var e stygg mot han.. hehe saken er bare det at han har bilen som jeg drømte om ei stund... golf 1 82 mod ell no.. gått 60k helt strøken :( jeg holdt på og drite i 3 punkt bak og bare ha 2 punkt jeg også.. når e ordna setene mine.. slengte på skinn trekk og måtte skjære i dem for å få det fint. men lykke til da :) 2 punkt er bedre en ingen ting, og du kan jo ha folk i baksete uansett så lenge de ikke er "barn" og du kjøre vel ikke rundt med smårips i baksete? hehe det gjør i hverftall "IKKE" jeg... :rolleyes: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Urgolf Skrevet April 26, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Smårips? jeg? neida..hehe ikke noe slikt nei... Tenker bare på at de som skal sitte på med meg skal føle seg hakket tryggere enn at det ikke er seler i det hele tatt!! Får se hva det blir til... Kristian Siter -86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt x85`Audi Urquattro 10vt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Er det ikke sele fester bak i -83 Golf ? :confused: Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
passat kara Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 tror det er sele fester men ikke seler bak der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pololars Skrevet April 26, 2003 Rapporter Share Skrevet April 26, 2003 Originally posted by passat kara tror det er sele fester men ikke seler bak der :) Hvis det er fester er det jo greit. Polo 2 seler passer sikkert rett inn.. har sikkert noen i garasjen.. :D Siter Eat Sleep Volkswagen Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg