Gå til innhold

Sikkerhetsbelter

Ranger emnet

Urgolf

Anbefalte innlegg

Har bestemt meg for å bruke baksetet i golf1 min,

lurte på om det er noen som har erfaring med å montere sikkerhetsbelter bak???

Om det i det hele tatt lar seg gjøre??

(plukker sikkerhetsbeltene fra min golf 2 delebil)

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er riktig det at de ikke passer rett på golf 1 , men jeg lurte bare på om det er noen som har gjort noe slikt før...

Fordi man må jo bare borre ut nye fester her og der,gjenge litt så kunne jo det la seg gjøre...

Vurderer sterkt om jeg skal bare montere 3 stk "2 punkts" seler bak og bli ferdig med det!:)

Kristian

-86`VW Jetta G60 Turbo Megasquirt

x85`Audi Urquattro 10vt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det ville jeg gjort også.. enkelt og greit.

er det ikke fester til seler alt bak der?

det er det på 1ern til onkeln min..sa han i hvertfall :) (men som sagt det kunne vært en løs møtter som hang og slang for han er som sagt ingen mester skruer.. hehe) nei faen nå var e stygg mot han.. hehe saken er bare det at han har bilen som jeg drømte om ei stund... golf 1 82 mod ell no.. gått 60k helt strøken :(

jeg holdt på og drite i 3 punkt bak og bare ha 2 punkt jeg også.. når e ordna setene mine.. slengte på skinn trekk og måtte skjære i dem for å få det fint.

men lykke til da :) 2 punkt er bedre en ingen ting, og du kan jo ha folk i baksete uansett så lenge de ikke er "barn" og du kjøre vel ikke rundt med smårips i baksete? hehe det gjør i hverftall "IKKE" jeg...

:rolleyes:

Lenke til kommentar
Del på andre sider