Odd-Helge Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 ja det var jo et svar jeg forventet fra en poff poff acoustic eier;) dette er det eneste merket jeg med handa på hjærtet kan jeg ALDRI ville brukt i min bil.. hehe bassen slår i gitteret.....den der tror jeg at jeg kan le lenge av:) Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
FE3T Skrevet November 30, 2005 Rapporter Share Skrevet November 30, 2005 hehe bassen slår i gitteret.....den der tror jeg at jeg kan le lenge av:) Har faktisk truffet på folk som vurderer hvor bra en forsterker er etter hvor langt den kan få en bassmembran til å bevege seg :roll: :roll: (lurer på om de forstår utrykket "Kontroll") Første gangen jeg var borti Poweracustic var når de lanserte en serie som var fullstendig identisk utseendemessig til RF`s modeller fra først på 90 tallet (feks 400x4. :deng Hørte også påstander om at dette var grunnen til at RF skiftet design til den mer kantete versjonen, som etter sigende ble mønsterbeskyttet for å hindre andre kopister å bruke det designet på lovlig vis. De senere modellene er i det minste ikke "lookalikes" til andres forsterkere men de måler konsekvent kun 30-50% av oppgitt effekt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg