Andie Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Hei folkens. Ser at magnum blir brukt når det er shopping i statene, men er det noe lignende løsninger i Tyskland? Har mange ganger ergret meg over at tyskerne ikke vil sende til Norge når jeg skal handle på ebay.de . Tips? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Jeg bruker bare UPS, DHL og DPD i Tyskland. Alt annet er rådyrt når det kommer til Norge. Enkelte speditører legger på opp til 1690,- for "spedisjon", 80,- kr for porto/telefon, 100 kr i havneavgift osv. Med de 3 andre slipper du unna med 95-110 kr pluss mva på kjøpe summen Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Okei. Det var ikke den helt store summen da. Hørtes ut som et bra alternativ. UPS sender til privatperson fra privatperson? Eller må en eller begge parter være firma? Slipper jeg unna med noe hvis selger skriver på pakken at det er en gave? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Stingah Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hva er det dette gjelder da? Om du skal bestille noe til la oss si 1500 kr. så får du han til å skrive ned verdien til 950 kr. f.eks (bare det er under 1000) og sende det som gave. Alt under 1000 kr. som er gave kommer gratis inn landet. Men om det ikke er gave så er grensa 200. Siter Golf IV Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VentoPower Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 husk at det må være under 1000 med frakt da Siter VW GOLF V GTI 2005 modell VW GOLF IV GTI Exclusive 99 modell solgt VW VENTO 1,8cl 94 modell solgt VW JETTA 1,8gl 90modell solgt http://www.bilforumet.net/showthread.php?p=1358179#post1358179 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Andie Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Joda, men jeg tenkte på en hel fanger jeg. R32 fanger for å være litt mer presis. Da kommer verdien over grensa der. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg