webgeek Skrevet November 24, 2005 Rapporter Share Skrevet November 24, 2005 Da var bruksbilen i hus da... Bilen er en 1988 745 tic som ble "arvet" av stefaren min som er volvo-fanatiker. Er noe småplukk som skal gjøres: Bytte turbo da denne er relativt død, par nye foringer bak+foran og en forstillingskontroll. En ny forskjerm da det er rust rundt sideblink, og en rustflekk rundt antenna på taket. Fått med turbofelger som jeg syntes passer bra på bilen, så noen nye sommerdekk på disse så er jeg i mål foreløpig. Går ut ifra at det blir noe mer etterhvert, men dette får holde i første omgang. Ellers er det nye bremseskiver, bremseklosser og calippere, fjører og dempere, splitter nye piggdekk, +++ For den nette sum av "å være snill gutt" syntes jeg dette kan bli bra... :p Si ifra hvis noen har en turbo liggende og hvis dere har noen tips til "freshe" ting som kan gjøres... Siter 1990 Sierra Cosworth 4x4 Imperial Blue http://www.speedjunky.org Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 han som kaller seg for machine her på forumet hadde hvertfall tidligere en V70(?) turbo til salgs..hør med han.. og ting du kan/bør gjøre er hvite blink forran og bak, grøftlys, lys soting helt frem, fjerne lyktepussermotorene og sprkle igjen hullnee etter de, alt av lister, fangere og speil(alt avert plast altså) er veldig glad i sort skokrem:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Otto Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 hvor har du fått tak i det turbo merke du har i grillen? Siter Volvo 740 TIC B230E/FT 1986 Mazda 323 GT 1.6i 1987 [solgt] Peugeot 205 GR 1.3 1986 [solgt] Hardy.nu Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 hvor har du fått tak i det turbo merke du har i grillen? Kjøpes hos Volvo. Delenr er VO1312369 og koster hele 133 kr :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nox Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 jeg har en orginal 230et turbo liggende. går for 1300 kr uten wastegateklokka, men den har du jo fra før. Siter -Mazda 323 GTR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg