OpelFanatikeren Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 jeg ville tro at 1.9cih motoren er grei å bygge turbo på, den får du jo i lavkomp. du kan lese mye om cih turbo konvertering HER Han hadde en orange Ascona B med turbo, se en video snutt HER Siter "Any fool with fast hands can grab a tiger by the balls, but it takes a hero to keep on squeezing" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Jeg personlig ville brukt en C20NE motor med turbokit fra JMA.no Dette er billig og går godt for pengene. Ryker det en motor er ikke det verdensundergang i forhold til en LET. Min mening =) Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
joppa Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 klarer å bygge en c20ne med turbo ganske billig da, om du bruker fantasien litt. brukt turbo i passe størrelse, 1500 dyser fra jma 1500 intercooler 1000 så trenger du no slange biter ogsånnt. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
KadettC16v Skrevet Desember 19, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Kan og bruke dyser fra C20XE som har originalt 150 hest, bare å skru opp bensintrykket. Siter Omega 2.2DTI Omega B 16v Turbo 286whp Kadett C 74' Caravan 1200 Kadett C 77' Caravan RIP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TMB Skrevet Januar 21, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 21, 2006 Skal nok kunne gå å bygge en C20NE turbo nokså billig. Spess da disse motorene ikke koster all verdens. De har sine fordeler med at innsuget og utblås er på hver sin side. Det sparer man for masse hodebry når man skal sveise grenrør. Og så er det jo kjekt å ha noen slike på lager da: Siter En dag jeg var ute å kjørte sa de over radio'n at en mann kjørte feil retning på E6. Rart tenkte jeg, de kjører jo alle i feil retning. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg