Gå til innhold

Få bilene deres på prosjektforumet!

Ranger emnet

DaButcher

Anbefalte innlegg

få bilene deres på prosjektforumet folkens!

for få volvoer der :(

det er jo masse prosjekttråder her inne, som jeg mener dere bør få flyttet.

ps. dere må lese regler for prosjekttråd før dere søker om å få den flyttet.

http://www.bilforumet.net/forumdisplay.php?f=588

se de to øverste threadsene der.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ikke sant!

slik at alle kan komme med sånne dårlige innlegg!!!

bedre her på 200 forumet pga mere seriøse folk

helt riktig.. gidder ikke å sitte lese alle innlegga fra japse folket (og alle andre som hater volvo over alt på denne jord) om at bofors-traktorn er ubrukelig, ser ut som en conteiner etc... :deng

* Volvo 242,355chevy v8,prosjekt,80mod++

* Volvo S60T5 ®,02mod, bruksbil

X Vovlo 240TIC, 83 mod, B230FT, 405topp++

Kadett V8 morro prosjekt. 350 smallblock. kamerat og jeg som hadde lite å finne på :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

helt riktig.. gidder ikke å sitte lese alle innlegga fra japse folket (og alle andre som hater volvo over alt på denne jord) om at bofors-traktorn er ubrukelig, ser ut som en conteiner etc... :deng

er jo bare og gi igjen med samme mynt. Så sant prosjektene er noe mer en og bytte hjul-kapsler og baum, syns jeg volvo folket skal få ut prosjektene. Forguder ikke volvo selv. Men syns det er gøy og lese om volvo-prosjektene. Bil er bil.. hvertfall nesten.

90 Bmw 318is

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei da er det jo bedre å mure seg inne på Volvo forumet og la folk fremdeles tro at det er en Bofors-traktor istedenfor å bevise det motsatte. :rolleyes:

Dessuten så blir det i framtiden slått ned på kverulering og off-topic innlegg i slike tråder som omhandler prosjekter.

Du kan også selv rapportere innlegg som ødelegger tråden ved å trykke på den lille røde trekanten oppe i høyre hjørne.

Bilforumet.no
Super Moderator

-Out of order-

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel..

jeg føler volvo ikke er nok vist frem på prosjektavd. i forhold til hvor mange volvorprosjekter som finnes på forumet her!

om alle legger inn sine threads der, vil det bli økt trafikk på prosjekter.

forøvrig har jeg bare fått et tullete innlegg på min prosjekttråd!

og det hadde ikke med bilen å gjøre.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

da har jeg laget en prosjekttråd på prosjektforumet

det var bra...masse fine bilder.......og med alle seriøse og gromme prosjektråder som er her under 200 så kommer jo vi volvogutta til og ta over prosjektforumet med gromme biler happyhappy .....200 forumet er overfylt av prosjekter nå og det tar jo plassen til all teknisk prat ol....men det er min mening....

vis noen vil flytte tråden sin så er det bare og sende en pm med link+navn som samsvarer med prosjektforum-reglene til meg så skal jeg fikse det for dere....

Medlem på Bilforumet i over 10 år nå. Internett begynner å bli gammelt....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

......og med alle seriøse og gromme prosjektråder... kommer jo vi volvogutta til og ta over prosjektforumet....

det var akkuratt det jeg tenkte!

det er masse volvoprosjekter nå for tiden, noe jeg liker, siden jeg er en hardbarket volvofanatiker!

om vi får vist frem at det finnes andre volvoer, enn den bestefaren til kompisen din kjører, vil gjerne andre også se potensialet i de familieracerene vi bygger.

dog. er nok mange av familieracerene våre uegnet til familie :P

Lenke til kommentar
Del på andre sider