mazdafun Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hei. Nå er 6 MPS ankommet til Norge. Løp til nærmeste forhandler og se om de har en inne. Kanskje får du prøvekjøre? Moss to-takt har hvertfall en sort. For dere som ikke vet så er det en 2,3 4wd turbo. Fullspec utstyr og spesiell styling. mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 NICE!!!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet November 25, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hei. Nå ble ikke sluttproduktet helt som concept bilen som du viste, wired. (-dessverre). Bildene jeg fant var fra NZ, og jeg mener bestemt det mangler en spoiler/list på panseret i forhold til den jeg så her i Oslo. Uansett er det ett skritt i riktig retning, selv om det er for mye luxus for min smak til å rettferdiggjøre en prislapp på 650 000,- (jeg vil ha mer rally, f.eks. en Evo-type. Mazda 3, 2,0 Turbo og skikkelig 4wd - Ikke det 50/50 "rælet"). mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 hehe, jeg posta bare bildene av konseptet så man har noe å sikte etter med tanke på bytte av fanger, felger og litt småsnacks. ringte dem selv i sjekka.. skal hilse fra dem forresten, frank :D prisen er lit i stiveste laget ja, og jeg er helt enig med deg ang. 3-serien :) de må komme på banen rallymessig sett igjen happyhappy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Darkstar Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Meget pen bil :D Kunne godt tenkt meg en slik! Siter 07' Audi A3 Sportback 2,0 TDI X - 96' Audi S6, X - 92' Mazda 323 GT-R, X - 99' Passat 1,8T Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
splashmx6 Skrevet Desember 5, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Dette må da være noe av de deiligeste bilene som er bygd..... Nå er jeg endelig inne på bilforum.net darkstar... er på mazda-ogn.org siden som bare splash Siter 1992 Mazda Mx6 2.5i V6 <------ My car ...:::Det er ikke farten som dreper, men hvor fort du stopper:::... Besøk http://www.mazda-ogn.org har hatt: Mazda 626 94 1.8 glx volvo 242 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Er vel FWD den... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 23, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Er vel FWD den... Hei. Det er Four Wheel Drive aka 4 WD aka AWD, etc... Get it ! :bump happyhappy mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Hei. Det er Four Wheel Drive aka 4 WD aka AWD, etc... Get it ! :bump happyhappy mvh Feilhjulsstrekk da, på godt norsk... Trodde jeg, iallfall... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Forresten, fant selv ut at det var AWD. Da har de jo bygget en verdig STi og Evo konkurrent. MPS fremfor STi, men fortsatt Evo på topp... De neste årene er det visst duket for et SKIKKELIG oppgjør mellom de japanske 4 dørs AWD turbo IC bilene. BANZAI!!! Og god jul! :crazysant Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Nikdev Skrevet Desember 23, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 23, 2005 Er vel FWD den... Nå skriver jo mazdafun,at den har 4wd knock Dratt rett ut av en eller annen tekst jeg fant på nettet: Firehjulsdriften er av typen som fordeler krefter til den akslingen som har best grep. I utgangspunktet er bilen 100 prosent forhjulsdrevet, men når forholdene krever det kan fordelingen mellom for og bakaksel være 50:50. Ett lite sitat fra dinside: Mazda kaller bilen en zoom-zoom sedan Hva er vitsen med dette zoom zoom uttrykket:???: EDit: hmmf, så ikke at dere hadde svart\sakt ifra allerede Siter Team HS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Desember 24, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 24, 2005 Hva er vitsen med dette zoom zoom uttrykket:???: Hei. Zoom-Zoom skal liksom minne deg om din første erfaring med fart og morro som barn. Det er vel Mazda sin ønske som å oppleves som ungdommelig, og som en produsent av morsomme biler. Rent personlig synes jeg det er ett greit "slagord", men den "stamme-sangen" de har på alle reklamer synes jeg ikke noe om. Høres jo nesten ut som en regndans, eller noe? mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
eiriksmil Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Hei. Zoom-Zoom skal liksom minne deg om din første erfaring med fart og morro som barn. Det er vel Mazda sin ønske som å oppleves som ungdommelig, og som en produsent av morsomme biler. Rent personlig synes jeg det er ett greit "slagord", men den "stamme-sangen" de har på alle reklamer synes jeg ikke noe om. Høres jo nesten ut som en regndans, eller noe? mvh Den Zoom-Zoom sangen gikk jentene i klassen min rundt og sang i fjor... Ganske artig egentlig, trodde aldri jeg skulle høre null-bil-knowing jenter gå rundt å synge Mazda-sanger. Zoom-zoom-zoom... Siter '77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto '93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
BLACK.PEARL Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Rent personlig synes jeg det er ett greit "slagord", men den "stamme-sangen" de har på alle reklamer synes jeg ikke noe om. Høres jo nesten ut som en regndans, eller noe? mvh Jeg syns det slagordet er veldig, ehm, uklar. Man tar den ikke med en gang, så den funker dårlig! Fet bil, men se prislappen a :D Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Erik Braseth Skrevet Desember 25, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 25, 2005 Er det haldex? Isåfall må det jo være noen gearheads der ute som klarer å programmere den til å jobbe motsatt. En av de nye lamboene har vel haldex med 100% rwd i utgangspunktet, uten at jeg er sikker på om det holder med å programmere om "haldex hjernen" Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg