Nissan_Turbo Skrevet Januar 5, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Jeg har kjørt en sånn M6....ikke helt som en vanlig 1,8 nei Siter 1986 Nissan Laurel 3,0E SGX V6 170hk Kun 9stk i Norge Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
mazdafun Skrevet Januar 5, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 5, 2006 Er det haldex? Isåfall må det jo være noen gearheads der ute som klarer å programmere den til å jobbe motsatt. En av de nye lamboene har vel haldex med 100% rwd i utgangspunktet, uten at jeg er sikker på om det holder med å programmere om "haldex hjernen" Hei. Sorry, det er molbo-trekk. Kobler inn bakhjula mer eller mindre. Meste den kan er 50/50. Sad but true... :( mvh Siter Reciprocating engines are OUT ! http://www.mazdafun.com Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RX-7 Skrevet Januar 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 7, 2006 Jeg har kjørt en sånn M6....ikke helt som en vanlig 1,8 nei Du har ikke lyst til å fortelle litt mer om det da? :) Siter -1992 Mazda MX-5 1.6 16V. British Racing Green, Limited Slip Differensial, beige skinninteriør. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg