Helios Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Originally posted by VS&T Har faktisk vurdert å dra ned å hente meg en ! Da er vi fler.. men jeg lurer fælt på pris.. heh.. er jo ny bil.. mye avgifter Siter oppiær på flåa uten kløtsjn iården ama.. der liggænni grøftotern å kava mæns turbogrævlingen riv agåle så asfalten skava ta i svinga Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet Juni 15, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 15, 2003 Drittøff den pickupen der :) Har lyst på en sånn en gitt, men skulle hatt litt større felger så hadde den vært helmax! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Brandtenborg Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Den 1'er Golfen fikk jeg ganske lyst på! Hvordan er det å importere sånt da? får vel ikke disse bilene nye i Tyskland vel? Siter 97' Transporter T4 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
fastone Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Har ikke VW laget en pick-up versjon av Golf som het Taro, eller husker jeg feil? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
quattro kåre Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 taro er ein hilux som dei har sett vw merke på! Står til og med toyota på motordekselet, og nede på rutene bak! Siter Audi 80 Quattro 2E VOLVO 760 tic Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Baldrick Skrevet Juni 16, 2003 Rapporter Share Skrevet Juni 16, 2003 Står en Brisiliansk 96 mod Boble modell til salgs hos en forhandler her:) link Siter 99 Passat 1.8T Bilde 84 Golf GLI cab bilde Tidligere biler Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg