Gå til innhold

USA-front

Ranger emnet

_Sjakalen

Anbefalte innlegg

da er det en GTX front du har, ikke usa front.

Hei!

Av og til lurer jeg på om du er helt våken når du skriver innleggene dine. Det var ikke en GTX front jeg hadde liggende. Jeg skrev at det var en USA front. Jeg plukket den selv av en 245 som var importet ifra usa. Men det er virkelig synd at du ikke tok kontakt, for nå er fronten solgt til Sjakalen som driver å setter istand den 262 med rammenummer 9. Men sargene er 110% strøkne. Dessverre var posten stygg med pakka, så grillen hadde vist fått en sprekk. Hvis du vil ha tak i en usa front til, så får du ta kontakt. Har mulighens en til liggende.

Blinklysglass kjøper dere på volvo eller med GCP. Har også 2 sett med -80 mod lykter m/sarg liggende..

Send PM hvis interesert.

Mvh

Beachee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 37
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Hei!

Av og til lurer jeg på om du er helt våken når du skriver innleggene dine. Det var ikke en GTX front jeg hadde liggende. Jeg skrev at det var en USA front. Jeg plukket den selv av en 245 som var importet ifra usa. Men det er virkelig synd at du ikke tok kontakt, for nå er fronten solgt til han som driver å setter istand den 262 med rammenummer 9. Husker ikke hva hans kallenavn her. men sargene er 110% strøkne. Dessverre var posten stygg med pakka, så grillen hadde vist fått en sprekk. Hvis du vil ha tak i en usa front til, så får du ta kontakt. Har mulighens en til liggende.

Blinklysglass kjøper dere på volvo eller med GCP. Har også 2 sett med -80 mod lykter m/sarg liggende..

Send PM hvis interesert.

Mvh

Beachee

vel, du må innrømme denne var lett å misforstå:

Dessverre er de uten refleksene. Men de kan du kjøpe til.

du hadde altså usa-front, men refleksene manglet?

pga. gtx-fronten er jo den typen uten reflekser.

jeg er intr i front enda ja, men jeg tror jeg har en på gang.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

vel, du må innrømme denne var lett å misforstå:

du hadde altså usa-front, men refleksene manglet?

pga. gtx-fronten er jo den typen uten reflekser.

jeg er intr i front enda ja, men jeg tror jeg har en på gang.

Ok, det er fint. Refleksene var fjernet, eller jeg brukte de eller solgte de...husker ikke.

Mvh

Beachee

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malone: Har begynt å inngå avtaler med masse folk;) Har skaffet lakkerer, en som skal hjelpe meg med pussing/grunnarbeid og nye deler. Var av gårde og kjøpte 2 spell rustfrie dører og nye skjermer. Fikk turbo instrument fra Usa, med Mph og Kmh, samt Amerikansk front.

Har også kjøpt en USA front her i Norge, av Beachee. (Vil takke han for EKSTREMT bra varer!) Bilen har enda ikke kommet seg inn i hus, men har begynt demontering av interiøret.

Bertonen har jeg parkert i en garasje, når snøen går skal jeg ta den ut. Han som skal sveise den skal komme og se og planlegge litt;)

Men bilder skal legges opp når jeg har begynt!

Volvo740Turbo: Hvordan ser de ut? Og hva har du tenkt deg for de? Trenger egentlig ikke,men kan jo alltids være kjekt å ha..

Har ellers kjøpt Gr. A vinge, fra sverige. Ser veldig bra ut, og festene er inntakte. Prisen var også fin på den;)

Ellers jobber jeg alt for mye, så har ingen tid til det jeg vil ha tid til! knock som det ofte blir....

Oppdateringer kommer!

900... hadde eg tenkt...

Toyota Cressida

Volvo S60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg skal til sverige til uka og hente deler fra en 245 turbo usa mod.. Der sitter det usa front (doh) hvis noen vil ha.. Kan ikke garantere at den sitter der, men selger sa at den ikke var solgt enda.. Si ifra hvis noen er sugne..

92' 945 Turbo brukis

92' 240 Turbo prosjekt

82' Golf mk1 "GTI" 16V prosjekt

75' 242 (gjemt men ikke glemt)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Malone: Har begynt å inngå avtaler med masse folk;) Har skaffet lakkerer, en som skal hjelpe meg med pussing/grunnarbeid og nye deler. Var av gårde og kjøpte 2 spell rustfrie dører og nye skjermer. Fikk turbo instrument fra Usa, med Mph og Kmh, samt Amerikansk front.

Har også kjøpt en USA front her i Norge, av Beachee. (Vil takke han for EKSTREMT bra varer!) Bilen har enda ikke kommet seg inn i hus, men har begynt demontering av interiøret.

Bertonen har jeg parkert i en garasje, når snøen går skal jeg ta den ut. Han som skal sveise den skal komme og se og planlegge litt;)

Men bilder skal legges opp når jeg har begynt!

Kjempe... Har du kontakter nok til å skaffe meg amerikansk speedometer til 264 79mod. Er en amerikansk utgave jeg har så det hadde gjort seg mye med det originale speedometeret da.

Gleder meg til prosjektet ditt begynner..

Selv venter jeg også på at snøen skal forsvinne så jeg kan få den inn i garasjen slik at pussing og lakking kan begynne.

Mulig det blir nogenlunde på samme tid oss to da :)

Signaturen din har blitt tatt av forumpolitiet. Les reglene,så skjer det ikke igjen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Kan sjekke det opp,skal sjekke noen andre deler og. Jeg gleder meg også vilt til prosjektet endelig er i full gang. Har gått til anskaffelse av ehscort, som sagt (skammer meg VILT!) som jeg faktisk beholder lengre enn 15 mars, så da blir 242'n Mai-barn håper jeg=) Leiter også etter enten B21ET eller en B230 Fk nyere enn 98 modell.. vil ha no anna enn B21a motoren... hehe...

Lenke til kommentar
Del på andre sider