dr.enos.pork Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 leste i avisen i går at det skal legges frem forslag om at alle biler som ikke har katalysator skal bli forbudt... Mitt forslag da er åpen jaktsesong på politikere... Mvh en som lader hagle :D :D :D :D :D :D :D :D Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
dr.enos.pork Skrevet April 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 De tok til fornuft.. http://www.vg.no/pub/vgart.hbs?artid=7766422 Siter chatting with Ascona is like masturbating with a cheese iron,slightly amusing but mostly painful. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Flasher Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 ellers måtte vi ha ringt otto jespersen.. han hadde sikkert blitt forbannet på det tullet der.. hehe Siter "Ratten i min bil, den er jävla fin, men dine rattar dom er faen meg special" Bmw 520i/523i '86 - Tråden om bilen Har mange bmw og opel på samvittigheten :) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Roberto Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Jeg har sagt det lenge, de prøver å gjøre det ulovlig å kjøre bil her i landet. De har høye avgifter, så folk kun kan kjøpe gamle biler (gj snittsalderen på norske biler er ca 10 år), og så gjør de biler under 11 år ulovlig.. I første omgang.. Så er det 7 år, så 5 år, og tilslutt, så er det ulovlig, og fortsetter disse fjompene på toppen, så sender de norge til steinalderen igjen, med kun èn forskjell, og det er at man må betale og gi beskjed for å gå ut å hente avisen, og sier de nei, så kan du bare glemme det!! Norge suger!! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg