Gå til innhold

Nippon.no - tråd #1

Ranger emnet

Tsbusa

Anbefalte innlegg

Uansett.. Er du mann står du for det du gjør. Hvis du ikke har gjort noe galt, forklarer du deg så man slipper misforståelser...

Her har vi en sak der penger mangler og innehaver av konto pengene stod på gikk i jorda når de ble krevd tilbake. Han har også som andre sier garantert solgt heftig unna når det gjelder nippon.no pga sin stilling i CH.

At den dette gjelder da velger å la dette gli såpass ut av proposjoner pga et relativt beskjedent beløp, sier jo mest om denne personens mangel på respekt for samtlige på CH-forumet. Dette gir meg en _klar_ indikasjon på hvordan gjeldende person er å ha med å gjøre om man ikke er tilfreds med bil-handel etc.

Forstår at dere som har gode erfaringer med bilhandel hos han støtter opp om han, ville nok gjort det samme selv i tilfelle noe uforutsett skulle oppstå med bil i ettertiden..

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 87
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Skulle nesten tro nippon betalte VTi for å sleike han i ræva...

Joda... :hammer

Vel. Jeg vet hvordan fyren er når det gjelder bilsalg. Han er seriøs med det han holder på med!

Jeg syns det er helt på trynet når oppstyret, eller skal jeg si oppspinnet, mellom han og club-honda går så forbanna langt over grensa når det faktisk er en internsak!

Jeg vet overhodet ikke hva som er 100% fakta i denne saken. Har han gjort noe som ikke er helt etter boka, skjønner jeg selvfølgelig at folk er fly forbanna! Men når vi snakker om en etablert klubb som Club-Honda mener jeg at litt mer proffesjonalitet burde vært vist.

Som flere har lagt til iløpet av denne tråden så er det mange flere måter å ordne denne saken enn å publisere alt på bilforumet.

Jeg mener bare at iallfall Nippon ikke må lide før eventuelt det motsatte er bevisst. Jeg sier ikke alt dette pga jeg mekker litt webside for nippon og kjenner fyren, men pga opplevelser med bilkjøp av han før jeg i det hele tatt blei bedre kjent med bedriften og fyren. Nippon er en bedrift man kan stole på. Det er ikke noe kødd, enkelt og greit.

Jeg prøvde å komme inn på at vi kanskje burde runde av denne diskusjonen på et tidligere innlegg. Men prøver igjen.

Syns denne saken burde foregå mellom de partene det gjelder, også kan vi uteforstående bare sitte her å ta oss og en bolle, og vente til saken er løst i riktig og litt mer proffesjonelle omgivelser. Så kanskje vi slipper sånne forbanna antakelser og spekulasjoner. Syns dette her er helt på trynet.

Kanskje jeg slikker rumpe, men det er ikke hans iallfall.

Kos dere videre! :kiss

-VTi

- Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992

- Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT

- Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT

- Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da sier vi det sånn.. Skulle det vise seg at Nippon en gang ikke ordner opp for seg når det gjelder bilsalg har dere alle VTi's garantier for oppreisning om det så måtte være fra hans egen lomme... Eller? :hug:

-81 Lada 1300S En rullende livsstil

-07 Bmw 116i Liten og snerten kar trenger liten og snerten car

<<=== Stripa, verdens kuleste kattepus!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Men da sier vi det sånn.. Skulle det vise seg at Nippon en gang ikke ordner opp for seg når det gjelder bilsalg har dere alle VTi's garantier for oppreisning om det så måtte være fra hans egen lomme... Eller? :hug:

Vare det jeg sa ? :crazysant

Lenke til kommentar
Del på andre sider

VTI sier jo hele tiden at han ikke har noe fakta i denne saken, så det han sier blir rimelig døvt uansett ;)

Men det er bra noen gidder å forsvare karen da :kiss :crazysant

Ja, det er jo det :kiss

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Tid for å bli frussa!

Det jeg har prøvd å få fram med alle innlegga mine i denne tråden:

- CH og Tore v/Nippon får løse denne saken i fred

- Blir teit at vi spekulererer og diskuterer saken her i et offentlig forum

- At det var uproft av CH å legge ut om saken her i et offentlig forum

- At Nippon er et seriøst importfirma (til han som faktisk starta tråden)

- La saken gå sin gang hos kyndige, og mellom de som er involvert, internt.

- At vi sier "End of discussion" her og nå.

Når jeg ser hva mange har svart til innlegga mine forstår jeg at dere ikke har helt skjønt hva jeg prøver å si. Liker kverulerende og usaklige svar i en seriøs sak som dette. Voksent.

Fine greier!

-VTi

Lenke til kommentar
Del på andre sider