boXer Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Mulig du syns det, men det er ikke mange importører som selger bruktbiler med 3 måneders garanti! :) Såvidt jeg vet er bedrifter pålagt å ha 3måneders bruktbil-garanti på alle biler de selger. Så det er ikke bra service, det er norsk lov, og den gjelder hos ALLE bruktbilselgere(ikke privat selvsagt). Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 stemmer det boxer... det er lover og regler som sikrer deg mot mange såkalte bruktbilfeller, om dere vil vite mer så har de info på blant annet http://www.forbrukerportalen.no Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
silverNSX Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Interne saker i Club Honda er dette snakk om...skal ikke påstå her i all offentlighet hvem som har svindlet hvem jeg...men saken er såpass alvorlig i forhold til de anklager som har kommet mot meg og min geskjeft at jeg har valgt å bruke advokat i saken for å forberede et søksmål mot - ikke her navngitte - personer. Jeg er altså ikke så idiotisk at jeg legger ut slike påstander i all offentlighet... Men men, folk er forskjellige... Hei Ser fram til å høre fra din advokat. Mvh For Club Honda Norge Siter Martin Bergvill 91 SS NSX WW,DF AIS,HID's*3,Custom leather,Custom Stereo,Bilstein's,HP Evo's,RB BBK, Tubi Style eksos 08 Civic Si Mugen, Kawasaki ZXR400 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
oddi Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Hei Ser fram til å høre fra din advokat. Mvh For Club Honda Norge Finnes det noen link til en side der det står litt om hva dette dreier seg om? mvh oddi Siter Saab 900 snurrbo cab solgt! :( :( Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 jeg må bare beklage for å ha brakt dette inn i denne tråden .. jeg har syndet ! slå meg! PS: bruk nippon .. Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jall Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 http://forum.club-honda.org/showthread.php?t=14156 Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 har 2 kammerater som har kjøpt bil fra nippon. skal være enig med at sjefen sjøl er en merkelig skrue, men han er veldig grei, har ikke vært noe problem med de 2 bilene han har skaffa dem (Honda civic VTi, og civic VTI HB (gjennomført bil)) hvis du vil snakke med en av dem, så pm meg (btw han ene har ogå designet noen av websidene på nippon, men de blir jo bytta ut rett som det er) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
blinklys Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 hvis du mener du er uskyldig hvorfor ikke ta tlf og prate med CH folka? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
maxmix Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 @Tsbusa Du kan også snakke med http://www.need4speed.no (Per Christian Thaulow). Har selv nettopp handla bil av ham og av det jeg har sett andre har sagt om karen så er det bare lovord om han som jeg har hørt iallefall. :D Jepp, per christian er en kjempekar, annbefales på det sterkeste! kjøpte en mazda mx5 black special for noen år siden, ingen problemer med handelen. hadde han giddi og brydd seg om andre biler enn bare japanske, så skulle jeg handla bmw`en fra han :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 100% støtte til Nippon og Tore Kvittem. Er man gira på å unngå svindel. Er man gira på en seriøs handel. Da går man til nippon og Tore Kvittem. Jeg har kjøpt bil via Tore og Nippon. En Honda Civic VTi. Jeg har ikke en eneste negativ ting å si. - Han rettet opp alle "feil" på bilen før jeg fikk den overlevert. - Han hentet den i Tyskland -> Kjørte den til Trondheim -> Gjorde den i stand for meg -> kjørte den deretter direkte til meg. - Fikk bilen overlevert overlevert på Torp Flyplass i Sandefjord. Han tok flyreise hjem. Alt på hans egen regning. Uansett hva som er faktum i Club-Honda saken, se bort i fra det. Det er to forskjellige saker, så la da sakene gå sin egen gang, hver for seg. Nippon Sportscar Import er uansett et meget seriøst importfirma. Tore er en man virkelig kan stole på. Han er som andre seriøse selgere opptatt av at kunden skal være så fornøyd så overhode mulig etter en handel. En fornøyd kunde sprer gode rykter. Jeg er fornøyd. Nippon er Norges beste. Uten tvil. - Fredrik / VTi Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
zel Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Ser jo ikke ut som om CH har sitt på det tørre de heller. Hadde de hatt det ville de jo brukt andre midler en forumet for å få inn pengene. Ser de skriver at det de håper å oppnå med å legge ut den tråden er at han skal betale. Jeg tipper han bare blir mer irritert og enda mer knipen på lommeboka. Nå er jo liksom skaden utført. Hva spiller det for rolle nå? Å om CH ikke har sitt på det tørre, så er det jo ikke sikkert det er så lurt å skrive et slikt innlegg. Å ha underslag en gang.. ja det kan jo være.. men som i CH sitt tilfelle.. To ganger hehe jaja.. Kansje de har lært nå? Siter Audi RS2 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
VTi Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Det er iallefall sinnsykt uproffesjonelt av Club-Honda å offentligjøre slike interne saker. angry End of discussion? Nippon Sportscar Import :pray Siter - Honda CRX Del Sol VTi EG2 - 1992 - Honda Prelude 2.0i - 1993 - SOLGT - Renault Laguna 1.8RT - 1997 - SOLGT - Honda Civic VTi EG9 - 1992 - SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 jeg gjentar ... beklager :D Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
bjirn Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 Tja, om det er uproffesjonelt av Club-Honda kan vel diskuteres. Jeg kjenner ikke til saken, men når nippon ikke vil snakke med de, er det ofte nødvendig å legge litt "press" på personen... Og det er vel det det der er et forsøk på... Og om det er sant det som står der, vil jeg si det er mer uproffesjonelt av nippon, eller Tore Kvittem... Og da er det jo rett å advare mot han, så folk vet hva han har gjort før de eventuelt handler hos han. Siter Bilforumet.noSuper Moderator- 04 VW Golf TDi- 94 VW Golf Vr6- 92 Honda Accord altforlat Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Destro85 Skrevet November 29, 2005 Rapporter Share Skrevet November 29, 2005 noen skjuler noe... ergo 50% sjanse for en av dem i mine øyne så vil ikke ha noe med noen av dem å gjøre før jeg vet hvem som har bedrevet "tullball" men siden jeg ikke har/er spesielt interressert i honda eller har tenk meg å kjøpe ny bil så har jeg den luksusen at jeg ikke trenger å bry meg... kanskje mange andre som ikke er involvert i saken kunne tenkt det samme? Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg