olehenri Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 og for å si det sånn det er ikke bare CH han skylder penger det finns meget missfornøyde kunder der ute også.' nevn en billforhandler som ikke har det a? Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 missfornøyde kunder finns det overalt...men det er vel ingen "seriøse" forhandlere som skylder kundene sine penger er det vel??? Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
raboc Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 og for å si det sånn det er ikke bare CH han skylder penger det finns meget missfornøyde kunder der ute også.' Som 100% nøytral: om du først kommer med slik skitkasting, burde du ikke ha noe for å underbygge påstandene dine? Siter '99 Audi S4 '12 Honda CB1kR Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Odd-Helge Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 jepp og det kan jeg gjøre når som helst. Tore her hatt nermere 1.5år på seg for å gjøre opp noe han ikke har gjort og derfor har jeg ingen problemer med og komme med slike påstander Siter Livet er ikke bare en lek,det er også en dans på roser ;) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CrZy_T Skrevet Desember 29, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2005 Som 100% nøytral vil jeg også påstå at en privatpersons handlinger gjenspeiles på en eventuell bedrift han driver. Det at personen har en såpass stygg sak gående når det gjelder en såpass "smal sak" som å styre økonomien i en bilklubb. Hvis han ikke klarer å holde orden i sakene i en bilklubb ville jeg ikke gitt han tvilen til gode at han klarer å holde orden på et firma. Siter Fin liten HowTo på hvordan bruke et forum Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bamsemoms Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Utrolig kjipt at vi som Club Honda medlemer må lide pga en peron som ikke klarer å styre en bilklubb. Stusser over at han ikke har skrevet noe her på en stund. Hvorfor tar han ikke å gjør det han lover, og hvorfor går det ikke ann å hjelpe til å få klubben på beina. Noe rusk er det ett sted. Siter [V]2012 Skoda Octavia RS+, Race Blue Metalic [x]2008 Toyota Auris 2,0 D4D TTE Edition, Night Sky Black [x]1998 Nissan Skyline R34 GT-T, Sølv perle [x]1993 Honda Civic HB Vti, Milano Rød Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
jonarv Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Har nå lest igjennom alt som står, både i bilforumet og på ClubHonda sine sider... Slik jeg forstår det så mangler ca.30000,- kroner. Kan ikke i min villeste fantasi skjønne at lederen av en av trøndelags store importører av japsebiler(kanskje den største?) ikke vil ut med 30k uten at det foreligger skjellig grunn til det. Ser mere ut til å være en prinsippsak som nå (kanskje) går til retten. Tror ikke denne saken er ferdig dømt og oppklart før vi har hørt hva det svarte fåret har sagt. Uten å vite noe om det så insinuerer jeg at det vil komme fram noe der som ClubHonda ikke har sagt noe om... :web Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hvor lenge skal det kvinas om dette her da sick kommer sikkert ikke til å skje så mye mer med det første, ikke etter det heller tenker jeg... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
WireD Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 holder denne på enda???? :assman Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 trokke nippon vet om det, men jeg har vært å sett på bilene hans :P, terje og broren hans kjennern, har ikke hørt noe snusk jeg vertfall :) Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kebab gud Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 hvem er terje? Siter [*] 2003 Lexus IS200 [*] 1999 BMW 318i - Solgt [*] 1998 Mitsubishi Carisma GDI - Knust Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ballemann Skrevet Mars 2, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 2, 2006 Hmm, du kjenner kanskje broren best, han solgte sin civic sedan for ikke så lenge siden og kjøpte seg svart lexus... geir hetern Siter 85mod toyota lc lj70 33" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
corollapower Skrevet Mai 17, 2006 Rapporter Share Skrevet Mai 17, 2006 http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=118680 :( Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg