Gå til innhold

hvordan koble?

Ranger emnet


subarualfen

Anbefalte innlegg

en ting du bør vite er at watt nesten ikke forteller noe om produktet. hverken ikke hvor bra/pent det spiller, eller hvor høyt det spiller. selv om suben din tåler 600W, så skal jeg fint klare å ødelegge den med en 100W forsterker, og jeg skal fint klare å presse den over 600W uten å ødelegge den med en stor forsterker. selv om det høres rart ut, er det desverre ikke så lett som å bare se på oppgitt watt alltid. det viktigste er å skru ned når lyden blir dårlig, ellers kan det gå ut over utstyret. ;)

 

500,- hørtes ut som en ganske ok pris.

 

beste er nok suben på forsterkeren alene, og 6x9 på spilleren ja.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

  • Svar 40
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

r vl non regler mot zmz-zpråk her

 

annen ting: den forsterkern der ville jeg flyttet meg lengst mulig unna. og heller brukt de 500 kronene til å importert noe. fikk meg en flott sony xplod monoblokk på 800 watt til 600 ferdig importert. :) bestilte 2 stk. akkurat nok til å drive begge mine sony xplod 10"

 

Og så ville jeg i allefall ALDRI kjøpt noe som helst av bilstereo på netthandel.no.. prinsipp-sak

Golf IV

Lenke til kommentar
Del på andre sider

okij!!!kjøpte denn dere 10" subben på netthandlen oxo!!! i kasse med noka sånn dere stygt jalla neon driit:P!!!!!

 

er trebbel till og justere mellom chanel 1 og 2?!!! ???????????? har montert alt nå!spiller med bass på MAX! og spiller med en somm "stiller" lyden på ca medium!ble ganske bra!menn eg har jo dritt høytalere fremme!orginale 85 moddel er:P!!!!!!

 

menn tror det låter ganske bra vist eg hadde fått justert dett skjikeligt:D!!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

når eg kobler opp kondensator! 1,2farad(er det nokk)??! skall pluss inn på pluss og ut i gjenn på samme?! og så skall minus på kondensatoren til jord?! forstod ikkje det heller eg:(! ne hjelp og få?!

 

 

er vel neppe nødvendig med kondensator på den forsterkeren du har...

- 05 Volvo V70 2.4D ;)

X - 86 Volvo 740 GLE solgt:(

X - 87' MB 190 (totalvrak)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår