Gå til innhold

Teip - dekor

Ranger emnet

Boosti

Anbefalte innlegg

Vet ikke helt hvor detta passa inn. Men det har jo litt med lakk og karosseri og gjøre. Jeg skulle hatt tak i en slags dekor teip/stripe. Har prøvd sånn vanelig dekor stripe til bil men den er det nesten umulig og bue/svinge på.

SCC203.jpg

jeg skal ha sånne striper som det er rundt skjermene og på siden av den bobla, på min boble. Noen som vet hvor jeg får kjøpt teip som kan brukes til detta?

Skulle også hatt sånn tynn teip som lakkerere bruker når di skal motiv lakkere.

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja det var slik teip(tape på engelsk) jeg tenkte på. fargene på teipen har bare med limen på baksiden å gjøre tror jeg.

Hvis du har mulighet så kan du laste ned Overhaulin tv serien på DC++ der bruker Chip Foose mange slike teknikker for å oppnå ulike effekter. Du kan også gå på denne linken å se han lakkere flammer på Jeff Gordon sin Nascar.

Trykk på video linken til høyre på siden.

http://www.action-performance.com/foose/press/index.asp

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takker takker.....var akuratt sånn teip jeg tenkte på, så de brukte det når de skulle lakke chopper tanker på dicovery. Bobla mi er/skal bli en rat looker, så finishen er det ikke så falig med. Så det blir nok til at jeg kjøper sånn tynn teip. Så maskere opp stripene og lakker.

Noen vet hvor man får kjøpt sånn teip....lakk forhandler eller?

Kvalitetsbevisst

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...

På alle lakkforhandlere selger di sånne tynne maskerings teiper ;)

Takker takker.....var akuratt sånn teip jeg tenkte på, så de brukte det når de skulle lakke chopper tanker på dicovery. Bobla mi er/skal bli en rat looker, så finishen er det ikke så falig med. Så det blir nok til at jeg kjøper sånn tynn teip. Så maskere opp stripene og lakker.

Noen vet hvor man får kjøpt sånn teip....lakk forhandler eller?

Lenke til kommentar
Del på andre sider