Gå til innhold

Krise!!! Bytte til FT motor..

Ranger emnet

volvo power

Anbefalte innlegg

Har byttet til enn 95 mod FT motor i bilen min nå, enn 760 84 mod. , fekk også enn kar til å tilpasse ledningan for me... så d sku verra enkelt å koble te... Da allt va tekobla, sjedde ingenting, startan slæ kje inn, null gnist å bensinpumpa æ død!!! Nuggun tips um ke som kan vera gale??? Kan d verra startsperre på denna motorn??

Håper på raske svar:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Har byttet til enn 95 mod FT motor i bilen min nå, enn 760 84 mod. , fekk også enn kar til å tilpasse ledningan for me... så d sku verra enkelt å koble te... Da allt va tekobla, sjedde ingenting, startan slæ kje inn, null gnist å bensinpumpa æ død!!! Nuggun tips um ke som kan vera gale??? Kan d verra startsperre på denna motorn??

Håper på raske svar:)

Hei!

Her tror jeg du må få tak i den som har tilpasset ledningsnettet for deg....Egentlig ganske vanskelig for oss på forumet å svare deg på akkurat dette...Her er det mange ting som kan være feil.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Takk for svar:)

Ha fått start på motoren nå, den går fint når den æ kald, starte å lett da, men ette som den bli varmare, så gårn lavare å lavare på tomgang, te slutt stoppen, detta kan ta ca 10 min frå kald motor... Ner e da prøve å starten att, så æ d kje sjans i havet, men ner e "sleppe" startarn att, så vil motorn tende feil veig.. Å visst e venta 15 min, så starta biln att, å probleme æ likedann att.. Ke kan vera gale nå da?? tenning? temp følere??

Håper på hjelp!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider