Grinder_MB Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 de elektriske styrte setene er vell opprinnelige amerikansk.. noen som vet hvordan man får koblet måler for å måle ladetrykk på kompressoren?..... :S Siter ---------------------------------------------- X-84- Mercedes Benz 190e, 2.0 X-87- Ford Scorpio, DOCH 16v 92- Ford Probe, 24v, "medeier". ---------------------------------------------- Det fins ingen problemer, Kun løsninger.... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet August 23, 2006 Rapporter Share Skrevet August 23, 2006 De var Recaro. og kunne bestilles som hvilket som helst ekstrautstyr Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Desember 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 10, 2006 ja... Hvordan går det med denne da ? ? ;) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
audiRR Skrevet Desember 29, 2006 Rapporter Share Skrevet Desember 29, 2006 ka du måtte betale for et komplett sett me foringer? Siter bilbelte!!! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 30, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 30, 2006 ka du måtte betale for et komplett sett me foringer? Husker ikke, et par tusen tror jeg. Kjøpte på protrim.no Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 7, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 Nå er det lenge siden jeg har vært på disse sidene. Prosjektet har desverre stoppet helt opp da jeg ikke har tid til å holde på lenger. Om noen skulle være interessert i delene som jeg har samlet opp ligger de ute på kjøp/salg nå. Halv pris på alt som er helt nytt og så er det bare å diskutere på pris på andre ting. Deler som interiøret, felgene og senkesettet ser jeg helst at enten blir hentet eller forhåndsbetalt/depositum. Alt selges iallefall:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet Mars 7, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2008 har sendt deg PM! Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 17, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Hva tror dere her inne at prisen på interiøret bør ligge på om jeg skal ha en god sjanse for å få solgt det? Og passer det til noe annet enn corrado? Passer ikke setene til golf bl.a.? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 17, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 17, 2008 Setene passer Golf III, og Golf II med mindre justeringer. Brukte skinninteriør pleier å ligge på 6K og oppover. Mener at et strøkent interiør, som ditt bør ligge et godt stykke over 10K. Hadde fargen vært sort, hadde det vært enklere å selge. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Setene passer Golf III, og Golf II med mindre justeringer.Brukte skinninteriør pleier å ligge på 6K og oppover. Mener at et strøkent interiør, som ditt bør ligge et godt stykke over 10K. Hadde fargen vært sort, hadde det vært enklere å selge. Ok, så du mener jeg bør trekke om til sort?;P Dørtrekkene passer vel kun til corradoen? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Autotune Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Spray dem med vinyllakk, så skal du se dem blir solgt kjapt:thumb Dørtrekka passer kun Corrado. Synes noen med mørk blå bil skulle kjøpe dette interiøret. Siter The Power of Six Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ka2 Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Spray dem med vinyllakk, så skal du se dem blir solgt kjapt:thumb Dørtrekka passer kun Corrado. Synes noen med mørk blå bil skulle kjøpe dette interiøret. henger meg på den med mørk blå bil:) Vwgolf2 =) Siter Corrado G-60 Audi A4 -avant Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 henger meg på den med mørk blå bil:) Vwgolf2 =) Hehe, han må få lov til å spare litt penger nå tror jeg:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ole12 Skrevet Mars 18, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Så bra min er mørke blå/lilla:D Har du tenkt på en pris på interiøet? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 18, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2008 Så bra min er mørke blå/lilla:D Har du tenkt på en pris på interiøet? Det ligger ute til 15k. Du får sende PM om du er int. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg