Splint Skrevet Mars 19, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Du kan jo få bytte hele interiøret i mitt svarte skinn, så kan du selge det? :P Jeg har en fokjærlighet for hvitt/lyst skinn. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 19, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 19, 2008 Du kan jo få bytte hele interiøret i mitt svarte skinn, så kan du selge det? :P Jeg har en fokjærlighet for hvitt/lyst skinn. Hehe, ja da hadde jeg nok vært lur;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maats Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 detta her ser helt syktbra ut:) sitter og sikkler etter en Corrado vr6, men er litt for dyrt enda:P har heller ikke lappen:P hihi. Din bil ser ut til å bli skikkerlig fin:) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 hmmm radojeppe har lagt corrado prosjektet på hylla han. Han selger bare unna delene han hadde spart opp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Maats Skrevet Mars 24, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2008 :/ dette så jo utroli bra ut:(. jaja :P Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Dans2ur Skrevet Mars 25, 2008 Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 har du orginal oljekjøler..eller en extern en du selger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 25, 2008 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 25, 2008 har du orginal oljekjøler..eller en extern en du selger? Nei desverre, det har jeg ikke. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg