CorraDon Skrevet Mars 12, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Kan få kjøpe mine! Skulle akkurat til å legge de ut til salgs nå! Kom med bud... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 13, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Kan få kjøpe mine! Skulle akkurat til å legge de ut til salgs nå! Kom med bud... Tenker du på aluringer? Hvor mye kostet de nye da? Kan gi en god pris jeg. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 dubdesign har til corrado, tro meg ;) det heter bezels, og det er bare å sende dem en mail :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 13, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 13, 2006 Tenker du på aluringer? Hvor mye kostet de nye da? Kan gi en god pris jeg. Jepp, aluringer. Slike er det: Jeg ga 350 totalt for de, vil ikke tape på de hvertfall!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 kult dette her, er fangern din ferdig sparkla? du kan jo ta håndflaten over hele, kjenner fort om det 'homper' litt bortover hvis du skjønner hva jeg mener. Felga var niiiice..Blir nok fete på :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 14, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 kult dette her, er fangern din ferdig sparkla?du kan jo ta håndflaten over hele, kjenner fort om det 'homper' litt bortover hvis du skjønner hva jeg mener. Felga var niiiice..Blir nok fete på :) Takk for det, fangeren er sparklet ja, men må finpusses før lakkeringen, er ikke helt glatt nok ennå:) Felgene gleder jeg meg til å få på ja. Har borbet A du også eller? Syntes det var noe sånt på bildet i avataren din. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Tazzen Skrevet Mars 14, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 14, 2006 Var på en liten periode ja..solgt nå :) Siter VW BOBLE 56' Golf 1 83' GTI X Golf 1 83' C X Golf 3 93 GL Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 I dag var jeg på møller og hentet litt deler, bare noe småtteri. Byttet "holderene" til bensintanken da de gamle var ubrukelige. Som dere ser måtte det en del rustoppløser til. Hadde også bestillt en del til bremsene bak, har ikke peil på hva delen heter, men fikk se på et bilde av bremsene bak og valgte utifra den. Når jeg fikk delen så den anderledes ut, er det mulig de har byttet ut delen til noe som funker bedre siden de gamle var umulig å få av uten å skade de? Men at den gjør samme nytte? Ser ut som den har lik diameter i hullet. Noen som vet? Fikk også hentet meg nye bolter til fangerene forran og bak - hater rustene bolter:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hehe rustne bolter sux :D du får chrome bensintankholdere forresten, hvis du er into show n shine. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 15, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 hehe rustne bolter sux :D du får chrome bensintankholdere forresten, hvis du er into show n shine. Joa, hadde vært alright det, men tror det blir sauset inn med understellsbehandling hele dritten når jeg er ferdig. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 15, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 15, 2006 ta dem av og sett på de gamle for akkurat den delen da vettu :P Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 18, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 18, 2006 Denne delen tror jeg at er feil, den kommer i konflikt med ABS sensoren og derfor lurer jeg på om det kunne være at den skulle sitte på corrado uten ABS - men trodde alle corradoer hadde det.... Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Da har jeg fått alu ringer til speedometeret i posten (takk CorraDon) Lurer på å bestille handtak (de som sitter inne i bilen, ikke de utenpå) Da blir det alu/crome speedoen, girspaken, håndbrekket og håndtakene. - ikke for mye og ikke for lite, men får se. Har også (endelig) fått inn foringene på bakakselen og montert den halvveis på, må vente litt på demperene ennå. Skrøt av KW i max power så "den som venter lenge ..." osv..... Blir vel snart å demontere fronten og få pulverlakkert og presset på nye foringer forran også. En ende av gangen:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Dette ser skikkelig bra ut! Blir morro å se videre... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Dette ser skikkelig bra ut! Blir morro å se videre... Takk takk, ca. 1000 ting igjen å gjøre så du kan bare følge med;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg