Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet

Jeppe

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

kult dette her, er fangern din ferdig sparkla?

du kan jo ta håndflaten over hele, kjenner fort om det 'homper' litt bortover

hvis du skjønner hva jeg mener. Felga var niiiice..Blir nok fete på :)

Takk for det, fangeren er sparklet ja, men må finpusses før lakkeringen, er ikke helt glatt nok ennå:)

Felgene gleder jeg meg til å få på ja. Har borbet A du også eller? Syntes det var noe sånt på bildet i avataren din.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

I dag var jeg på møller og hentet litt deler, bare noe småtteri.

Byttet "holderene" til bensintanken da de gamle var ubrukelige. Som dere ser måtte det en del rustoppløser til.

Tank.jpg

Hadde også bestillt en del til bremsene bak, har ikke peil på hva delen heter, men fikk se på et bilde av bremsene bak og valgte utifra den. Når jeg fikk delen så den anderledes ut, er det mulig de har byttet ut delen til noe som funker bedre siden de gamle var umulig å få av uten å skade de? Men at den gjør samme nytte? Ser ut som den har lik diameter i hullet. Noen som vet?

Bremsdel.jpg

Fikk også hentet meg nye bolter til fangerene forran og bak - hater rustene bolter:)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da har jeg fått alu ringer til speedometeret i posten (takk CorraDon)

Lurer på å bestille handtak (de som sitter inne i bilen, ikke de utenpå)

Da blir det alu/crome speedoen, girspaken, håndbrekket og håndtakene. - ikke for mye og ikke for lite, men får se.

Rings.jpg

Har også (endelig) fått inn foringene på bakakselen og montert den halvveis på, må vente litt på demperene ennå. Skrøt av KW i max power så "den som venter lenge ..." osv.....

aksel2.jpg

aksel1.jpg

Blir vel snart å demontere fronten og få pulverlakkert og presset på nye foringer forran også. En ende av gangen:)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider