Jeppe Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Da fikk jeg montert disse: Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Definitivt en fin upgrade. Nå trengs det kun et par små tweaks for at instrumentpanelet skal se ut som noe verdig for et teknisk og designmessig vidunder som corradoen ;) Hva der er, er opp til deg å bestemme :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 Definitivt en fin upgrade. Nå trengs det kun et par små tweaks for at instrumentpanelet skal se ut som noe verdig for et teknisk og designmessig vidunder som corradoen ;) Hva der er, er opp til deg å bestemme :D Ja har en plan om å bytte om speedoen og turtelleren, alle ekte sportsbiler har stooor turteller og liten speedo:) Fett som faen:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 24, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 haha lykke til med den jobben a :D Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 24, 2006 haha lykke til med den jobben a :D Hehe, har ingen planer om å gjøre det selv, har vært i kontakt med norskspeedoservice eller hva de het. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Mars 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 26, 2006 Sett noen firmaer i Tyskland og som holder på med dette, ganske kul modifikasjon egentlig! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Da jeg har brukt den siste tiden til å flytte til en leilighet har det ikke skjedd mye her, synd og skamm egentlig men:) Men nå her endelig interiøret kommet i hus. Selv ble jeg veldig fornøyd. Matte samt Gir- og håndbrekkmansjett: Interiøret ellers: Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hmm, nå blei jeg frista til å sende mitt sorte skinninteriør til polen for omtrekking.. Er det de vanlige eller recaro stolene? Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 24, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Hmm, nå blei jeg frista til å sende mitt sorte skinninteriør til polen for omtrekking.. Er det de vanlige eller recaro stolene? Det er Recaro stolene. Er langt billigere å sende det til polen ja:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 pent, men jeg synes du kanskje burde hatt mørke sømmer eller noe til å bryte opp alt det lyse. Blir sikkert finere når du setter det inn i bilen. Jeg visste ikke at du fikk manuelle sportsrecaro-seter. Begge typer seter ble forresten designet og laget hos recaro. hva betalte du? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 dette ble kjempefint, men enig med selbekk, skulle hatt svarte sømmer..du ser hvor kult det ble med den svarte panelet med høytaleren og slikt på døra, god kontrast ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSG60 Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 Kan hende det hadde blitt for mye svart med sømmene, men hadde vert kult å sett et eksempel ja. Siter Få gang på CorradoclubNorwegen. Legg forumet inn som startside! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 kanskje faktisk en lysere beige eller krem hvite sømmer hadde vært litt tøft..litt pimp ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bobbysucks Skrevet April 24, 2006 Rapporter Share Skrevet April 24, 2006 luksus i kjerra :) ble veldig pent. Hva må en ut med for en slik jobb? Siter brumm brumm... ptchiii.. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 grunnen til at det ser så lyst ut, er vel at salmakeren trakk ALT, ikke bare det som var skinn fra før av ;) ain't hating it tho Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg