Jeppe Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 pent, men jeg synes du kanskje burde hatt mørke sømmer eller noe til å bryte opp alt det lyse. Blir sikkert finere når du setter det inn i bilen. Jeg visste ikke at du fikk manuelle sportsrecaro-seter. Begge typer seter ble forresten designet og laget hos recaro. hva betalte du? Manuelle? Blir nok bra når det sitter i bilen ja. Jeg tror ikke jeg ville hatt mørke sømmet da jeg skal bytte ut alt av listverkt fra beige til sort. Kan fort bli for mye, er jo setene som skal være i senter;) Jobben kom på 28000 (inklusiv skinn) + m.v.a Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 kanskje faktisk en lysere beige eller krem hvite sømmer hadde vært litt tøft..litt pimp ;) Kunne blitt litt kult kanskje, men da blir det plutselig masse forksjellige farger. Jeg tenkte jeg skulle prøve å holde meg til sort/beige og chrom. Setene er lysere enn det ser ut som på bildet. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 grunnen til at det ser så lyst ut, er vel at salmakeren trakk ALT, ikke bare det som var skinn fra før av ;) ain't hating it tho Hva mener du? Alt var skinn før... Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 luksus i kjerra :) ble veldig pent. Hva må en ut med for en slik jobb? Takk for det, det er ekste skinn så er litt luksus ja, deilig å sitte i. Måtte ut med 28 + mva Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 var det? oh, sorry, da tok jeg feil. Selv bak? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 var det? oh, sorry, da tok jeg feil. Selv bak? Ja var beige skinn over alle setene og dørtrekkene:) Men mattene er momo matter som er trukket om. Hadde bare vanlige stoff matter. Lurer på hvor lenge de mattene er rene og pene doh Før: (setene var blitt veldig stygge i fargen og hadde div hull her og der.) Ser faktisk penere ut en de var. Etter: Setene er manuelle om man skal ha dem frem eller tilbake, men elektriske i ryggen samt tilt. + setevarmere. Vet ikke om det er noen corradoer som har elektrisk når det gjelder frem og tilbake, kom kanskje senere? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 dette ser veldig bra ut, må ta en nærmere titt en dag!! :) blir bra når karosseri arbeidet begynner også! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 25, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 dette ser veldig bra ut, må ta en nærmere titt en dag!! :) blir bra når karosseri arbeidet begynner også! Takk, ja må få skremt frem en oppretter fra gule sider en dag. Noen her som vet om noen som er flinke til det i vestfold? Skal få valset den skikkelig og cleane bort det meste. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
ultimateVW Skrevet April 25, 2006 Rapporter Share Skrevet April 25, 2006 Særiøst 28k for å trekke opp interiøret? Er du gal.. Siter 92 Audi V8 Quattro 90 Corrado G60T 71 VW 1302S Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Særiøst 28k for å trekke opp interiøret?Er du gal.. Ja seriøst, en gal person kan ikke svare på om han er gal eller ikke. Folkens, alt dette snakket om prisen, det er fint og flott at dere skriver tilbakemeldigner, men det er et gammelt tema diskutert opp og ned i denne tråden. Jeg vet man kan gjøre dette billigere i utlandet og jeg vet det er mye penger på et interiør. Jeg oppfordrer folk til å poste interiør som er omtrukket i norge og prisen. Tror ikke det er så gal pris for norge. Salmakeren har verkstedet 10 min. fra huset mitt og det er også veldigt kjekt å ha noen å klage til om noe skulle være galt som faktisk bor i samme land. Jeg har bestemt meg for å ikke spare på så mye når det gjelder denne bilen og det gjør jeg ikke heller. Om dere vil ha mer krutt kan jeg også fortelle at hjula og senk kommer på 30kblah Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Mhm, sant det du sier! Og hvertfall jeg føler jeg kan stole mer på en salmaker her hjemme, enn å sende ned til f.eks polen... Har hørt noen skrekkhistorier opp igjennom årene, og denne prisen er ikke helt på jordet! Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 handler ikke om hvor mye penger man legger i bilen, men sjel, blod og svette ;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
SaNtA_cRuZ Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hadde jeg hatt muligheten hadde jeg gjort d samme selv!! :) men som fattig student må man nok klare seg med det "gode" gammle!!! gleder meg til å ta en titt på denne bilen ass! ;) blir nok knall :D Siter 89 Corrado G60 (driver å bygger opp) 69 Bobble Rodster cab (havarert motor) 83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813 93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet April 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 Hadde dårlig med penger når jeg hadde min første corrado og fikk ikke gjørt det jeg ville med den, nå er det litt lettere, men er jo fortsatt en dyr hobby da. Skal ikke nekte for at det er mye penger, men får håpe det blir verdt det til slutt. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet April 26, 2006 Rapporter Share Skrevet April 26, 2006 hadde jeg hatt muligheten hadde jeg gjort d samme selv!! :) men som fattig student må man nok klare seg med det "gode" gammle!!! gleder meg til å ta en titt på denne bilen ass! ;) blir nok knall :D EYhh, bra det ikke bare er meg! Merker at jeg ikke får gjordt like mye med bilen med lånekassenutbetalingene, som jeg fikk gjordt når jeg hadde vanlig lønn;) Men men, får bare stå på, og i sommer blir det jobbing for harde livet!;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg