G60 Racing Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Er det mulig da...?? Ting har navn, og det heter ikke stabstag.Spør du et firma etter stabstag til bilen din, får du ikke tårnavstiverstag. Stemmer dette! Stå på kravene! :D Siter 99 Audi A6 2,5 Tdi Quatro Chip motor og gir. 89 Corrado 16vt projekt! (x) 02 Caddy TDI små mods. Turbo is life! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Ett stag som stabiliserer kaller man gjerne stab stag og det er ikke kun under på biler du finner stab stag,vil tro det er ganske mangen plasser på alle mulige maskiner. Stabstag/stabilisatorstag (også kalt krengningshemmer), Anti-roll bar, Stabilisator Fjærbeinsstag, Strut brace, Domstreben (Querlenkstreben når det er nedre) Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Oshim Skrevet Desember 1, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Er disse felga tilsalgs da du skal får montert 9x16 eller? aneglsmili Siter Rust er passe dust. lzm. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 1, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 1, 2005 Felgene er allerede solgt desverre. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 5, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 5, 2005 Fikk en mail av powerzone i dag. Felgene har kommet og er på vei. Fikk også vete av protrim at senkesettet er sendt og tanklokket til å sveise inn kom i posten i dag. Dårlig med oppdateringer da fingeren min er knust av en hammer når jeg ble litt frustrert på foringene mine:) men skal slenge ut bilder av ting og tang jeg har fått snart. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vw2_prosjekt Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 hei petter! godt at noen fikk det prosjektet her i gang:) gleder meg til å se resultatet. Jeg har nok med å bare få start på kjerra mi for tiden. God bedring med fingern! Marius Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 6, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Hallo, ja den stod jo bare å støvet ned så. Hva er det som er galt med bilen din a? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Hallo godtfolk: I dag kom felgene og her ble jeg positivt overasket. De var verdt både pengene og ventetiden fra tyskland: Det er forøvrig 9x16 ET 15, passer ikke helt før jeg bredder den. Onkelen min kjører løp med en porsche og prøver å overtale meg til en negativ cambervinkel. Det er jo sinnsykt kult da, men er litt BMW syntes jeg. Hørte jeg polertkant?:) Hvilke senterkopper brude jeg gå for? (har allerede bestemt meg men)¨ Har også fått Vr6 leppen: Audihandtak og racing tanklokk: Bestiller dekk i dag. Har også ordnet meg en cleanet frontfanger, men den er ikke i hus for 2-4 uker. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 pent da :) deler er vel og bra helt til du skal sette dem på. kan ikke tenke meg hvor vanskelig alt det der er å sette på. apropos dørhåndtak, har noen sett radoer med porsche 993, evnt. 996 håndtak? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 pent da :) deler er vel og bra helt til du skal sette dem på. kan ikke tenke meg hvor vanskelig alt det der er å sette på. apropos dørhåndtak, har noen sett radoer med porsche 993, evnt. 996 håndtak? Hmm, kan ikke huske å ha sett noen med slike håndtak... Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 12, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 pent da :) deler er vel og bra helt til du skal sette dem på. kan ikke tenke meg hvor vanskelig alt det der er å sette på. apropos dørhåndtak, har noen sett radoer med porsche 993, evnt. 996 håndtak? Blir ikke jeg som setter på håndtak og tanklokk. Er ikke noe sveiser, iallefall ikke karosseri. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Kmo Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 Ser kjempebra ut dette! happyhappy Hvilke Audi håndtak er det? Pris på det og racing-tanklokket? Siter Volvo S60 2,0T 2001' Volvo 460 -95' VW Golf II -86' VW Corrado G60 -90' Volvo 740 85' Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Desember 12, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 12, 2005 samme lokket som jeg på min Polo. Er vel JOM mener jeg å huske. Egentlig bare tatt fra påfyllingen til Golf I med alu lokk Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 13, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 13, 2005 Er ikke sikker på merket igrunn. Godt mulig det er JOM. Kjøpt på CSI sammen med håndtakene. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 konge! det her blir bra! syns da du skal gå for de flate senterdekslene ;) stikker bortom en dag og sjekker ut ! :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg