Jeppe Skrevet Desember 14, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 Bare å ringe eller sende melding vet du. Må ha de flate ja:) Kommer det fanger snart også:) happyhappy Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Desember 14, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 14, 2005 RadoJeppe, du vet det sikkert, men det er iallefall de gamle a4 håndtakene. Hvis det var det du ville vite da :P Hvorfor ikke gå for a6 håndtakene når du først skal? eller 996 håndtak? Det er jeg litt småkeen på :) Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 15, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 15, 2005 Er bare det å få tak i de da. Har jo speila. (993 eller noe sånt.) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Desember 19, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 19, 2005 Jeg sitter igrunn å lurer på å kjøpe meg en nyere corrado 2,0l 16v og putte alle godsakene på den istedet. Om det er noen som kommer over noen så skrik ut. Helst orginal da jeg ikke vil betale ekstra for tupperware. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 9, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Er det noen her som har noen forklaring på hvorfor møller bare selger et type panser til corrado? De kunne ikke se noen forskjell på panserene til g60 fra '89 og vr6 fra '94. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 9, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 9, 2006 Er det noen her som har noen forklaring på hvorfor møller bare selger et type panser til corrado? De kunne ikke se noen forskjell på panserene til g60 fra '89 og vr6 fra '94. Hm, kan det ha noe med at de ikke har peiling på bil, siden de har mastergrad i svindel fra harvard hele gjengen? "Hei, jeg ville gjerne ha et par deler til Corradoen min jeg" "Corrado, sier du? Er ikke det en Opel?" "Selbekk has left the building" Hadde de den nye eller gamle typen da? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet Januar 10, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 10, 2006 Er det noen her som har noen forklaring på hvorfor møller bare selger et type panser til corrado? De kunne ikke se noen forskjell på panserene til g60 fra '89 og vr6 fra '94. Tror de bare selger VR6 panser nå Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 I dag kom det grill i posten. Hadde bestillt bakrute deksel også, men den skulle ettersendes. (er ikke sikker på om bakrutedekselet skal monteres, det får jeg se når det nermer seg slutten) Har også bestillt de instrumentene som er orginalt i dashbordet til noen corradoer. (der de fleste har kasett holdere) Går ikke akkurat fremover for tiden da jeg sterkt vurderer å bruke den bilen jeg har nå som delebil og kjøpe en ny corrado med 2l 16v motor. Grillen Instrumentene Gikk for disse instrumentene fordi jeg ikke vil ha noen med hvit bakgrunn osv osv. Skal prøve å holde det litt tonet ned inni. Litt tøft det står corrado inni:) God kveld Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Singh_Supreme Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 I dag kom det grill i posten. Hadde bestillt bakrute deksel også, men den skulle ettersendes. (er ikke sikker på om bakrutedekselet skal monteres, det får jeg se når det nermer seg slutten)Har også bestillt de instrumentene som er orginalt i dashbordet til noen corradoer. (der de fleste har kasett holdere) Går ikke akkurat fremover for tiden da jeg sterkt vurderer å bruke den bilen jeg har nå som de..... Dette ser bra ut;) Siter 2006 Bmw E91 Gangster BITCH! 1999Vw LuPo 1.4 16V(Low & Fast)-Solgt- 1999Vw Golf 1,6"one of a kind"(Show No GO projekt)-Solgt- 1994Vw Corrado G60 -Vraka- Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Januar 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Instrumentene Gikk for disse instrumentene fordi jeg ikke vil ha noen med hvit bakgrunn osv osv. Skal prøve å holde det litt tonet ned inni. Litt tøft det står corrado inni:) God kveld Er ikke de kjempesjeldne? Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 11, 2006 Hmmm, mulig, veit ikke igrunn. Kostet 141 euro ferdig fraktet, så syntes ikke det var så ille. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 12, 2006 Kan se ut som om jeg har fått tak på en US fanger med nye sideblink og en ekstra av de instrumentene det er bilde av over her. Hyl ut om det er interessant for noen. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 Da har endelig dekkene kommet på, tok litt tid for jeg måtte vente på et dekk da de bare hadde 3stk inne. Noen bilder av gamle felgen og den nye: Senkesettet ser ut til å ta litt tid det også, men har blitt lovet i slutten av denne måneden: Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Januar 23, 2006 Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 dette ble veldig bra petter! felgene er skikkelig yummy Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Januar 23, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Januar 23, 2006 dette ble veldig bra petter! felgene er skikkelig yummy Ble bra de ja, nå må jeg bare få demperene så jeg kan begynne å gjøre noe snart. Prøve å hive litt kull i han salmakeren også. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg