Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet

Jeppe

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

35 000 er mye penger ass!!! men det bør bli realy nice ass!

35000 er mye penger ja, enig i det.

Men jeg hadde corrado da jeg var 19 og da hadde jeg ikke råd til å gjøre det jeg ville med den. Prøver å ta litt igjen nå. Etter corradoen planlegger jeg å bygge en golf 1 og en caddy.

Planene med corradoen er jo lite plastikk, og jeg har tenkt å gjøre det "lille" som skal gjøres skikkelig.

Her vel ikke skrevet en skikkelig liste over ting jeg skal gjøre så den kommer her:

Senkesett - kw justerbart + powerflex foringer

Felger - 9*16 borbet a med 215/40/16 Toyo dekk

Frontfanger - Clean orginal fanger

Karroseri - audi håndtak og "motorsykkel tanklokk", breddes, cleanes over hele.

Speil - porsche speil

Lykter - Rød/hvite baklykter xenon? hovedlykter.

Interiør - Trekke om org. el. beige recaro seter i nytt beige skinn + dørtrekk + små momo detaljer.

"styling" - Rieger grill og mulig et bakrute deksel.

Det er vel grovt det som skal gjøres i år, + hellakkering da.

Neste år er det bremser og motor som står for tur...

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

35000 er mye penger ja, enig i det.

Men jeg hadde corrado da jeg var 19 og da hadde jeg ikke råd til å gjøre det jeg ville med den. Prøver å ta litt igjen nå. Etter corradoen planlegger jeg å bygge en golf 1 og en caddy.

Planene med corradoen er jo lite plastikk, og jeg har tenkt å gjøre det "lille" som skal gjøres skikkelig.

Her vel ikke skrevet en skikkelig liste over ting jeg skal gjøre så den kommer her:

Senkesett - kw justerbart + powerflex foringer

Felger - 9*16 borbet a med 215/40/16 Toyo dekk

Frontfanger - Clean orginal fanger

Karroseri - audi håndtak og "motorsykkel tanklokk", breddes, cleanes over hele.

Speil - porsche speil

Lykter - Rød/hvite baklykter xenon? hovedlykter.

Interiør - Trekke om org. el. beige recaro seter i nytt beige skinn + dørtrekk + små momo detaljer.

"styling" - Rieger grill og mulig et bakrute deksel.

Det er vel grovt det som skal gjøres i år, + hellakkering da.

Neste år er det bremser og motor som står for tur...

...noen vant i lotto :P

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

En ting, var innom Aas Salmaker på Tuen, han skulle ha 4000 per forsete, 5000 for baksete og 1500 per dørtrekk, så da er det bare å regne på da!;)

Det blir jo 19k det, men du må jo ha ca 10 kvm med skinn. Det er ikke billig. Og 35k det er prisen han lovet å ikke gå over, han regnet ikke med det ble fullt så mye. Jeg forholder meg til 35 og blir heller positivt overasket:) Hadde du med setene og dørtrekkene så han fikk sett det?

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

høres jævelig bra ut, har selv også en golf1 andre eller det er vel 3ènern jeg har, morrsome biler det,

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er en grei bil hvertfall!!!

kmstad: det er egentlig et bra spm, 280 000 står det på, men om det stemmer vet man jo aldri, sikkert byttet noen ganger

intr: Corrado stolene mine står forann, ellers er det greit, men seff ikke strøkent,

Sterio: 2x10" polka adio eller noe, grei lyd, panasonic cd spiller, blue light,

6høytallere ellers rundt om,

all rusten som var på det er sveiset osv, så det er ikke no farlig rust eller noe på den, også er det byttet no hjullager,, 90 fanger bak og rs fanger forann,

NB! selger ikke med felgene/dekk på bilde, dette skal jeg ha på corradoen,

ellers er det en meget god bil å kjøre, det vet du sikkert har sikkert hatt 1èr før du, motoren er bra på den, har byttet girkasse på den, har kjørt den fra narvik til sarpsborg noen ganger, har ikke vært noe problem ;)

Monoviskeren er fjernet pga gammel eier hadde sveiset no greier, det funka bad, så jeg satte på org igjen, og rutesnkeren er tattav, eneste jeg sliter med bilen nå er at starteren har tatt kvelden så jeg har ikke fått hatt bilen på etterkontroll enda, men dette skal fikses, også selger jeg bilen ferdig eu godkjent

Pris: 13000 - 15000 uten og med annlegg!

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hehe det er en grei bil hvertfall!!!

kmstad: det er egentlig et bra spm, 280 000 står det på, men om det stemmer vet man jo aldri, sikkert byttet noen ganger

intr: Corrado stolene mine står forann, ellers er det greit, men seff ikke strøkent,

Sterio: 2x10" polka adio eller noe, grei lyd, panasonic cd spiller, blue light,

6høytallere ellers rundt om,

all rusten som var på det er sveiset osv, så det er ikke no farlig rust eller noe på den, også er det byttet no hjullager,, 90 fanger bak og rs fanger forann,

NB! selger ikke med felgene/dekk på bilde, dette skal jeg ha på corradoen,

ellers er det en meget god bil å kjøre, det vet du sikkert har sikkert hatt 1èr før du, motoren er bra på den, har byttet girkasse på den, har kjørt den fra narvik til sarpsborg noen ganger, har ikke vært noe problem ;)

Pris: 13000 - 15000 uten og med annlegg!

Jeg skal komme tilbake til deg når jeg har fått betalt interiøret osv. Fristende det der.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det, har rettet litt mer på den mld om bilen, så der står det meste om den, bare å ta kontakt om du er intresert i en golf1 tror du skal lete lenge etter noe som er billigere og i bedre stand en den, skal kjøre den hjem i påsken, så da kan du se på den eventuelt, om du ikke vil dra til Narvik :D heeh

Lenke til kommentar
Del på andre sider

gjør det, har rettet litt mer på den mld om bilen, så der står det meste om den, bare å ta kontakt om du er intresert i en golf1 tror du skal lete lenge etter noe som er billigere og i bedre stand en den, skal kjøre den hjem i påsken, så da kan du se på den eventuelt, om du ikke vil dra til Narvik :D heeh

Høres bra ut, kommer tilbake til deg. :w00t

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider