Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet

Jeppe

Anbefalte innlegg

Høres bra ut, kommer tilbake til deg. :w00t

jepp bare å sende en PM.. eller kontakte meg på 45468848... skal vi ikke tulle til den tråden her no mere ;)

89 Corrado G60 (driver å bygger opp)

69 Bobble Rodster cab (havarert motor)

83 Golf 1 GTI (til slags) STJELT I NARVIK :(http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=115813

93 Golf VR6 (bruksbilen) http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=107217

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Stakk innom salmaker Arild Borgen på vei hjem fra jobb i dag. Han hadde begynt å trekke om setene:)

Her er noen smakebiter, selv er jeg størfornøyd:

Her ser man fargeforskjellen på det nye og det gamle skinnet:

Int.jpg

Baksetene er ferdige:)

Int2.jpg

Ryggen til en av stolene:

Int3.jpg

God kveld:)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja ok, hvorfor solgte du ikke det gamle skinninteriøret ditt og kjøpte et stygt stoffinteriør i steden? Du kunne spart litt der, kompis.

Ifølge salmakeren så hjalp det han veldig å se sømmene og hvordan skinnet var sydd sammen. Stoff interiøret er vel litt anderledes tror jeg, dessuten har jeg ikke vært borti elektriskt støff interiør (varme og ryggjustering)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Sinnsykt!!.. men resultatet ble jo rimelig bra.

Får jo RS stoler til Audi for halve prisen.

Interiøret koster jo mere enn bilen. hehe

Vet det er sykt mye penger, men jeg vil jo ikke ha RS stoler:) Jeg vil ha det orginale interiøret til corradoen, og jeg vil ha det strøkent, da måtte jeg trekke om.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

radojeppe, elektriske recaro stoffstoler er kanskje ikke så veldig vanlige, men jeg har sett flere til salgs på blant annet ebay og the-corrado.net, blant annet. Du kunne jo ha kjøpt det nye interiøret først, latt han se på sømmene, og selge det gamle senere ;)

men men, gjort er gjort, og det blir sikkert et kjemperesultat. Hvis du har pengene, hvorfor ikke skjemme bort bilen? ;)

jeg fikk et tilbud fra carisma, i england (ja, de helt syke interiørgudene), på £1500 (tror jeg) for en standard retrim (seter f/b, dørtrekk f/b) eller noe i den retningen. De bruker dessuten under en uke på å trekke om hele greia, så det er akkurat en fin ferietur det :)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

radojeppe, elektriske recaro stoffstoler er kanskje ikke så veldig vanlige, men jeg har sett flere til salgs på blant annet ebay og the-corrado.net, blant annet. Du kunne jo ha kjøpt det nye interiøret først, latt han se på sømmene, og selge det gamle senere ;)

men men, gjort er gjort, og det blir sikkert et kjemperesultat. Hvis du har pengene, hvorfor ikke skjemme bort bilen? ;)

jeg fikk et tilbud fra carisma, i england (ja, de helt syke interiørgudene), på £1500 (tror jeg) for en standard retrim (seter f/b, dørtrekk f/b) eller noe i den retningen. De bruker dessuten under en uke på å trekke om hele greia, så det er akkurat en fin ferietur det :)

Jeg kunne helt sikkert fått det rimeligere ja men jeg må også ta hensyn til at jeg har ikke lappen. Salmakeren holder til 10 min. fra huset mitt. Elektriske stoff seter er veldig vanskelig å finne(trodde faktisk ikke det eksisterte)

Det ville ikke holdt med å se på sømmene, han måtte kikke på hvordan alt det her satt sammen etterhvert som han demonterte. Iallefall det han sa, jeg er ingen salmaker:)

Uansett, setene blir bra, og det var målet, koste hva det koste vil.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en som selger instrumentene til "midtkonsollen" og et ferdig grunnet bakrute deksel, så hyl ut på pm om noen er int.

Hva syntes dere om planen om å sy in "das/der furer" i nakkestøtten på nye fører setet da? Bare en ide jeg hadde, som jeg ikke brukte. Kanskje like greit?

(PS: Nei jeg er ikke nazi) :)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet om en som selger instrumentene til "midtkonsollen" og et ferdig grunnet bakrute deksel, så hyl ut på pm om noen er int.

Hva syntes dere om planen om å sy in "das/der furer" i nakkestøtten på nye fører setet da? Bare en ide jeg hadde, som jeg ikke brukte. Kanskje like greit?

(PS: Nei jeg er ikke nazi) :)

haha fresh ide. Tror du ville få et par egg på ruta ettersom tiden går, tho.

Hva med "Jeppe" på førersiden og "ma bitch" på passasjersiden, i skikkelig ali g style? :D

Hva slags instrumenter snakker du om? De originale? PM meg hvis så, da jeg er down.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider