Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet

Jeppe

Anbefalte innlegg

haha fresh ide. Tror du ville få et par egg på ruta ettersom tiden går, tho.

Hva med "Jeppe" på førersiden og "ma bitch" på passasjersiden, i skikkelig ali g style? :D

Hva slags instrumenter snakker du om? De originale? PM meg hvis så, da jeg er down.

Er de orginale ja, sendt PM. Vært innom flere ideer med noe skrift, kunne tenkt meg å skrevet recaro som det stod på de orginale, men tror det bare blir blankt.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 weeks later...
  • Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg fikk et bilde av fangeren jeg kjøpte. Bare litt usikker på om dette er en bra jobb eller ikke. Avtalen var bare "grunnarbeidet" så det at den ikke er ferdig er greit nok, men hva syntes dere? Kommer dette til å holde?

CleanFanger.jpg

Du ser lettere om det er sprekker osv etter den har fått ett lag med grunning på. Men ser jo realtivt greit ut på bildet da ;)

Hvor skal du ha skiltet forresten ?

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke med skiltet igrunn, hva med en litt alfa romeo løsning? med skiltet nede til høyre?

hvis du skal ha en slik leppe helt nederst så kan du evt sette skilte på denne, jeg syns hvertfal at det ser relativt stilig ut.

men jeg vet ikke om det er noen lover og regler for dette jeg....

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Veit ikke med skiltet igrunn, hva med en litt alfa romeo løsning? med skiltet nede til høyre?

Du får lage nedfellbart, som sitter under der orginalen sitt og slippes rett ned, med knapp inne i bilen ;)

No SPEAKERS

NO BODYKITS

NO BULLSHIT

M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi

M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Du får lage nedfellbart, som sitter under der orginalen sitt og slippes rett ned, med knapp inne i bilen ;)

hehe genialt :D jeg hadde puttet det inni bilen jeg, iallefall på shows. Ellers rett under der det sitter originalt, som frode sier. få roterbart skilt da vettu ;)

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

bare ha det i bilen, og si du akkurat satt på fangeren, og at du ikke hadde skruene som trengtes eller noe, men at du skulle hjem og sette på nå

det er dessuten ikke politiet som tar deg for å ikke ha på skilt, men biltilsynet.

Ble stoppet sist vinter uten fanger og skilt, hadde da skiltet på dashbordet.

Politiet sa at det gjorde egentlig ingen ting at jeg ikke hadde skilt, dem bare sjekka om bilen var stjelt, men hadde biltilsynet tatt meg for det hadde det blitt bot!

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens,

Ennå en del har kommet nå. Er ikke sikker på om den passer til "Stilen" men uansett. Får se om jeg bruker det.

Bakrute deksel:

Bakrutedeksel.jpg

Har også tenkt litt på det skilt greiene. Egenlig er ikke den ideen til polo classic så dum da. Vet ikke om den var ment på alvor, men skal uansett sjekke ut mulighetene for det der yodude

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider