Polo Classic Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Har også tenkt litt på det skilt greiene. Egenlig er ikke den ideen til polo classic så dum da. Vet ikke om den var ment på alvor, men skal uansett sjekke ut mulighetene for det der yodude Var ment på alvor det ja. Lag en liten "brevsprekk" i fangeren (på undersiden slik at den ikke synes forfra, og lag ramme til skiltet. Så fester du en actuator eller lignende på rammen og knapp til denne inne i bilen. Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 20, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Var ment på alvor det ja. Lag en liten "brevsprekk" i fangeren (på undersiden slik at den ikke synes forfra, og lag ramme til skiltet. Så fester du en actuator eller lignende på rammen og knapp til denne inne i bilen. Var det jeg trodde du mente ja, det kunne blitt bra det. Slipper jeg å tenke på fortoboksene igjen:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Turbo_FB Skrevet Februar 20, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 20, 2006 Var ment på alvor det ja. Lag en liten "brevsprekk" i fangeren (på undersiden slik at den ikke synes forfra, og lag ramme til skiltet. Så fester du en actuator eller lignende på rammen og knapp til denne inne i bilen. De har gjort det i ene James Bond filmen fra gamle dager. Der snur han skiltet og har et falskt på baksiden. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 21, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 21, 2006 De har gjort det i ene James Bond filmen fra gamle dager. Der snur han skiltet og har et falskt på baksiden. Skal ikke ha falskt skilt, bare ha et jeg kan "trekke" opp bak fangeren. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Bjelli Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Heisann, kult prosjekt :):) Jeg lurte på hvor du fikk tak i olje trykk og spenningsmåleren , og hvor i dashbordet det skal sitte? -Bjelland Siter [X]Golf 4 TDI Highline [X]VW Corrado VR6 =)=) Golf MK1 GTI -- Golf MK2 bruksbilla Opel Combo - Perfekt Båtsøkke Sport lukter bensin,idrett lukter svette. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Det der med skiltsprekk osv har jeg prøvd å, ønsker deg lykke til, for det er ikke lett asså! må få skiltet til å komme opp igjen og helst! Da skal det helst følge et spor. Hvordan motor skal du ha for å få dyttet den opp igjen(Må tåle luftmotstand i høy fart etc...) Sier ikke det er umulig, og hadde vært ganske tøft, men er ikke bare bare;) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Heisann, kult prosjekt :):) Jeg lurte på hvor du fikk tak i olje trykk og spenningsmåleren , og hvor i dashbordet det skal sitte? -Bjelland Ebay.de Skal stå der hvor kassettholderen sitter. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Februar 26, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Det der med skiltsprekk osv har jeg prøvd å, ønsker deg lykke til, for det er ikke lett asså! må få skiltet til å komme opp igjen og helst! Da skal det helst følge et spor. Hvordan motor skal du ha for å få dyttet den opp igjen(Må tåle luftmotstand i høy fart etc...) Sier ikke det er umulig, og hadde vært ganske tøft, men er ikke bare bare;) Ordner seg sikkert vet du. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorraDon Skrevet Februar 26, 2006 Rapporter Share Skrevet Februar 26, 2006 Ordner seg alltid!:) Siter "all sladding ble plutselig "drifting" og nå er alle biler med små felger og div chrome "oldschool".... Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Da er fangeren i hus, resultatet ble igrunn helt greit, kunne vært værre da vi ble enige om kun grov arbeid. Fulgte faktisk med en vr6 leppe så da har jeg to. Rop ut om noen vil kjøpe den for en billig penge. Den "grillen" har jeg også to av, men som dere ser på det ene bildeter den litt gåen. Ellers skjer det ikke stort, skal prøve å hente interiøret snart. Dere som har greie på "clean" fangere, hvordan er det med hakk osv i sparkelet? En lakkerer fikser det for en eventuell lakkering? Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 se her ja! lookin good! lakkereren legger på en fyller ja, så småhakk og sånn forsvinner nok! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 ser bra ut dette her :D Hvordan ser vr6 leppa ut? Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Hvordan ser vr6 leppa ut? er ikke det den som er avbildet da? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 er ikke det den som er avbildet da? Jo, den er som vr6 leppa, bare bygger mindre ned. Legger ved et bilde av en Vr6 leppe: Før noen sier at nei, nei, det er US leppe så er det sånn at de er like. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 se her ja! lookin good! lakkereren legger på en fyller ja, så småhakk og sånn forsvinner nok! Ja, var det jeg regnet med. Vi må se å få skrudd litt en dag morten. Nå kommer jo våren og greier snart. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg