Gå til innhold

CorradoProsjekt

Ranger emnet

Jeppe

Anbefalte innlegg

• Svar 201
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Da kom det noe mer deler i dag, men bare noe smtteri som var rest fra en tidligere momo ordre.

Ratt:

Bilde001.jpg

Girspak:

Bilde002.jpg

Håndbrekk:

Hndbrekk.jpg

Pedaler:

Pedaler.jpg

Selger disse audi håndtakene (ubruk) - da jeg heller skal cleane alt som heter håndtak.

Audihandtak.jpg

(700 for audi handtak + frakt - gidder ikke prute:) )

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hallo folkens.

De beige delene har en litt annen farge enn skinnet i setene og dørtrekkene.

Derfor er jeg inne på tanken med en del svarte detaljer i interiøret mitt, og trenger en del deler. Send PM om noen har følgende :

* Sort midtkonsoll (alle 3 delene)

* Sorte høytaler/lommer til dørtrekkene.

* Sort listverk langs stolpene og rundt taktrekket osv...

Ser for meg et bra resultat om jeg har bare svart og en beige farge. En mulighet er å lakkere, men jeg er ikke keen på lakkert interiør.

Jeg har også bestemt meg for at det blir Vr6. Ikke noe turbo eller noe, bare en ren Vr6 med chrome detaljer og div. "enkel trim" Beholder boltsirkelen på 4x100 siden felgene mine er så fine;)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RadoJeppe, har bilen din det tidlige eller sene interiøret? Jeg har de tidlige dørlommene og dørgrillene til salgs, samt girsurrounden. PM meg for pris / levering.

Det er mange som mener at det er smart å skifte navene også når man skifter til vr6, siden de er tilpasset en sterkere motor. Et fireboltsnav kan bli slitt i stykker etter litt kilometer med kjøring med en større, sterkere og tyngre vr6er i motorrommet. Bare så du vet det.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

RadoJeppe, har bilen din det tidlige eller sene interiøret? Jeg har de tidlige dørlommene og dørgrillene til salgs, samt girsurrounden. PM meg for pris / levering.

Det er mange som mener at det er smart å skifte navene også når man skifter til vr6, siden de er tilpasset en sterkere motor. Et fireboltsnav kan bli slitt i stykker etter litt kilometer med kjøring med en større, sterkere og tyngre vr6er i motorrommet. Bare så du vet det.

Ja var inne på tanke på nye felger allikevell så:) Hva er forskjellen på det tidligere og det sene interiøret da? Hvordan ser jeg det? Er interessert jeg.

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Ja var inne på tanke på nye felger allikevell så:) Hva er forskjellen på det tidligere og det sene interiøret da? Hvordan ser jeg det? Er interessert jeg.

Det tidlige interiøret har anderledes dørtrekk og dashbord, og i min mening er det mye finere. Det nye interiøret har vindusheiserne på dørlommen, nye golf-3 vindusvisker- og blinklysvelgere (og varsellys, se bilde på den nye tråden min), askebeger som sitter på en vinkel bakover, runde høyttalergriller og trykkbrytere istedenfor de gamle passatbryterne. Dessuten har du tre justeringshjul på varmeapparatet. Ganske enkelt å se forskjell. :) dessuten, tror ingen g60er ble levert med det nye interiøret, men det kan jeg ikke si sikkert. Rett meg.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det tidlige interiøret har anderledes dørtrekk og dashbord, og i min mening er det mye finere. Det nye interiøret har vindusheiserne på dørlommen, nye golf-3 vindusvisker- og blinklysvelgere (og varsellys, se bilde på den nye tråden min), askebeger som sitter på en vinkel bakover, runde høyttalergriller og trykkbrytere istedenfor de gamle passatbryterne. Dessuten har du tre justeringshjul på varmeapparatet. Ganske enkelt å se forskjell. :) dessuten, tror ingen g60er ble levert med det nye interiøret, men det kan jeg ikke si sikkert. Rett meg.

Ahhh, selvfølgenilg:) Visste jo egentlig alt det. Bare litt treg i hodet:) Har det gamle selvfølgelig:)

*_Silver Corrado_*

Lenke til kommentar
Del på andre sider