vwgolf2 Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 jepp det må vi! har en liten frontspoiler som ligger og venter jeg også! :titties: Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 mye går denne vr6 leppa for da??;) Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 mye går denne vr6 leppa for da??;) Jeg kikket litt på den nå, og selvom den er hel og grei, er den ikke 100%. Om du betaler frakten så skal du få den av meg. Funker helt fint, men føler ikke jeg kan ta noe særlig for den. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
acoupe Skrevet Mars 7, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Jeg kikket litt på den nå, og selvom den er hel og grei, er den ikke 100%. Om du betaler frakten så skal du få den av meg. Funker helt fint, men føler ikke jeg kan ta noe særlig for den. 150 inkl frakt? er den grei? legg meg til på msn, s_furuseth@hotmail.com Siter 2002 Audi A6 TQ 1887 VW Polo Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 Da kom det noe mer deler i dag, men bare noe smtteri som var rest fra en tidligere momo ordre. Ratt: Girspak: Håndbrekk: Pedaler: Selger disse audi håndtakene (ubruk) - da jeg heller skal cleane alt som heter håndtak. (700 for audi handtak + frakt - gidder ikke prute:) ) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 7, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 7, 2006 150 inkl frakt? er den grei?legg meg til på msn, s_furuseth@hotmail.com Da har jeg gitt "leppa" en vask og skrubb. Ville prøvd å pusse den med litt sandpapir og lakke den opp jeg. Da blir den fin som snus igjen. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 Hallo folkens. De beige delene har en litt annen farge enn skinnet i setene og dørtrekkene. Derfor er jeg inne på tanken med en del svarte detaljer i interiøret mitt, og trenger en del deler. Send PM om noen har følgende : * Sort midtkonsoll (alle 3 delene) * Sorte høytaler/lommer til dørtrekkene. * Sort listverk langs stolpene og rundt taktrekket osv... Ser for meg et bra resultat om jeg har bare svart og en beige farge. En mulighet er å lakkere, men jeg er ikke keen på lakkert interiør. Jeg har også bestemt meg for at det blir Vr6. Ikke noe turbo eller noe, bare en ren Vr6 med chrome detaljer og div. "enkel trim" Beholder boltsirkelen på 4x100 siden felgene mine er så fine;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vwgolf2 Skrevet Mars 8, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 nice! sorte detaljer støtter jeg deg på! skeptisk til lakk... vr6 ja..donere g60n til meg da, mot hjelp ;) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 8, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 8, 2006 nice! sorte detaljer støtter jeg deg på! skeptisk til lakk... vr6 ja..donere g60n til meg da, mot hjelp ;) Skal vi vel ordne det;) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 RadoJeppe, har bilen din det tidlige eller sene interiøret? Jeg har de tidlige dørlommene og dørgrillene til salgs, samt girsurrounden. PM meg for pris / levering. Det er mange som mener at det er smart å skifte navene også når man skifter til vr6, siden de er tilpasset en sterkere motor. Et fireboltsnav kan bli slitt i stykker etter litt kilometer med kjøring med en større, sterkere og tyngre vr6er i motorrommet. Bare så du vet det. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 RadoJeppe, har bilen din det tidlige eller sene interiøret? Jeg har de tidlige dørlommene og dørgrillene til salgs, samt girsurrounden. PM meg for pris / levering. Det er mange som mener at det er smart å skifte navene også når man skifter til vr6, siden de er tilpasset en sterkere motor. Et fireboltsnav kan bli slitt i stykker etter litt kilometer med kjøring med en større, sterkere og tyngre vr6er i motorrommet. Bare så du vet det. Ja var inne på tanke på nye felger allikevell så:) Hva er forskjellen på det tidligere og det sene interiøret da? Hvordan ser jeg det? Er interessert jeg. Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
selbekk Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Ja var inne på tanke på nye felger allikevell så:) Hva er forskjellen på det tidligere og det sene interiøret da? Hvordan ser jeg det? Er interessert jeg. Det tidlige interiøret har anderledes dørtrekk og dashbord, og i min mening er det mye finere. Det nye interiøret har vindusheiserne på dørlommen, nye golf-3 vindusvisker- og blinklysvelgere (og varsellys, se bilde på den nye tråden min), askebeger som sitter på en vinkel bakover, runde høyttalergriller og trykkbrytere istedenfor de gamle passatbryterne. Dessuten har du tre justeringshjul på varmeapparatet. Ganske enkelt å se forskjell. :) dessuten, tror ingen g60er ble levert med det nye interiøret, men det kan jeg ikke si sikkert. Rett meg. Siter Kris Selbekk Norwegian emigrant > American Idol '89 VW Corrado G60 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 11, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 Det tidlige interiøret har anderledes dørtrekk og dashbord, og i min mening er det mye finere. Det nye interiøret har vindusheiserne på dørlommen, nye golf-3 vindusvisker- og blinklysvelgere (og varsellys, se bilde på den nye tråden min), askebeger som sitter på en vinkel bakover, runde høyttalergriller og trykkbrytere istedenfor de gamle passatbryterne. Dessuten har du tre justeringshjul på varmeapparatet. Ganske enkelt å se forskjell. :) dessuten, tror ingen g60er ble levert med det nye interiøret, men det kan jeg ikke si sikkert. Rett meg. Ahhh, selvfølgenilg:) Visste jo egentlig alt det. Bare litt treg i hodet:) Har det gamle selvfølgelig:) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
sInnzYk Skrevet Mars 11, 2006 Rapporter Share Skrevet Mars 11, 2006 ser bra ut detta :) Siter Corrado G60 <3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Jeppe Skrevet Mars 12, 2006 Forfatter Rapporter Share Skrevet Mars 12, 2006 Noen som vet hvor man får kjøpt alu ringer til å ha rundt instrumentene til corrado? Kikket på dubdesign, men virket ikke som om de hadde til corra. (Fortsatt interessert i alt av sorte deksler til interiøret.) Siter *_Silver Corrado_* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg