Destro85 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Trenger ikke banne fordi da :P beklager du får unnskylde språket mitt Siter http://www.bilforumet.no/faq.php Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Du er unnskyldt! Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
708 Racing Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 et annet alternativ er å bruke solfilm... blir bra det og. så kan du heller få et reklamebyrå til å skriv ut tekst om du skal ha det... Siter Tråden om min SKODA PICKUP Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Du får kjøpt det på svinesund, på tv bodenjeg bare nevner det "stickers dont make cars faster".... Sikker? Er ganske sikker på at ein gjeng med "sølvtape" (aká Stickers blah ) ble brukt på en Ford Transit i Top Gear, for å få den til og gå fortere rundt Nürburgringen. Så, bare man klistrer "stickersene" på rett plass, så kan dem yte litt aerodynamiske goder..! :hammer Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 På ladaen min mor hadde for noen år siden(beige Lada 1300S '84) Klistra vi fartsstriper på sida, med skriften:"TURBO" Tror den ble litt sprekere!!! blah Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Biltema varer det vel? ;) Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 ikke umulig det nei....hehe Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Heheh, det som er litt synd at det står turbo på forpakningen, men inni er det ikke med i det hele tatt :| Juks & fanteri, svindel & bedrag! Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JChE Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 javisst, der kommer man og tror man skal få 1500hk+ og gode greier for 149,50, men får man noe turbo? NEEEEIIIDAA!!!! har felt mang en tåre i slike situasjoner, i ren depresjon og forargrelse... happyhappy Siter Bilforumet.noSuper ModeratorNYE FIRMABILREGLER NÅ! www.facebook.com/firmabil 2017 Opel Ampera-E og 2012 Toyota Auris Hybrid Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Becmaister Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Hehe, et rent salgstricks fra Biltema sin side det der. Har klistra på 10 turbo merker på bila, men merker slettes ingen. Vurderer å gå videre med denne saken til forbruker ombudet.. Rekner meg jeg har mange vitner ved min side. Som kan bekrefte at dette er et salgstricks vi må få slutt på! Siter "How fast do you like it?!" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg