Heretic668 Skrevet November 25, 2005 Rapporter Share Skrevet November 25, 2005 Hei alle sammen... Jeg lurer på om det er noen som kunne tenke seg og ha med bilen sin på en fotoshoot med en erotisk webside og trenger litt hjelp av dere... Det vi ser for oss er en eller fler skikkelig "Fast and The Furious" look bil(er) i en garasje der modellene sammen med bilene med litt møkkete klær og oljesøl på kroppen sammen med bilene... (håpe litt på den orange supraen bl.a.) Dette blir frivillig (desverre ikke betaling) men for morroskyld... bildene vil havne på siden og dere vil få noen (de snilleste bildene) for dere selv til eget bruk... Hvis noen er interreserte i dette så ta kontakt med meg på Heretic668@hotmail.com og send med et bilde eller to av bilen din... Siter ------------------------------ ---------HERETIC---------- ------------------------------ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Moldvarp Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Pokker, skulle brukt pengene på plastikk, og ikkje understell! :hammer Men "snilleste" bildene? Hvem vil ha dem? Vil ha graps!!! cheers Siter NCCN (Nissan Car Club Norway) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MaRiO- Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Ka sia er det snakk om ? Siter http://www.algard-gatebilklubb.net Web admin Opel Calibra Turbo 4x4 EDS Phase 3 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
wicky124 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Ka sia er det snakk om ? hun dama er stygg... Siter ✔Mercedes C220cdi 2009 ✔Mercedes E220cdi 2007 ✔Mercedes S320 2000 __________________________________________________ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
twinflower Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Ikke at min bil er aktuell for noe slikt, men om den var så hadde jeg aldri prostituert den på en slik måte. æsj og fysj Siter 1998 BMW 318i 2005 BMW 116i 1995 Ford Mondeo 1991 Mazda 323 1983 Golf Diesel (52hk) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg