-Rønningen- Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 noen som veit om det er vasnkelig å tilpasse syncro fra golf 2 over på en golf 1? og hvor mye hk og NM tåler syncro kasse ,akslinger? og er det vansklig å få dette godkjent? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
cREATURe Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Har tenkt litt på dette jeg også. Hadde vært stilig med einser i full sladd :) Må vel ihvertfall bygge om gulvet for å få plass, og legge eksos litt annerledes. Siter [ ] 1995 VW Golf GL [ ] 1985 VW Golf CL (delebil) [ ] 1983 VW Golf GTI [Prosjekt Tråd] Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
TurboPolo Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 og bygge om hele styringen. er vel en her inne som holder på med et slik prosjekt, og han har visst vært i kontakt med tilsynet.. Siter `04 Skoda Fabia RS Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Har tenkt litt på dette jeg også. Hadde vært stilig med einser i full sladd :) Må vel ihvertfall bygge om gulvet for å få plass, og legge eksos litt annerledes. ja jeg tru det hadde vært rått!! Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet November 26, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 og bygge om hele styringen.er vel en her inne som holder på med et slik prosjekt, og han har visst vært i kontakt med tilsynet.. du veit ikke hvm som driver med detta innpå her? Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pacecar Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 han er her på sia,rss http://www.bilforumet.no/topic/86587-godkjenning-av-einzer/?do=findComment&comment=920019 må jo være rått:) Siter Nissan 180sx skrensetøy http://nafmotorsportkristiansand.no/ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
henning_dt85 Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hadde vært fett, da skiller du deg ut. Undersøk en 2`er syncro mot en vanlig einser under, da finner du ut hva du må bygge om osv. Siter Amazon 65-strøken bil amazon 67-prosjekt Volvo 245 85-Bruksbil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
-Rønningen- Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 jeg tror det hadde skilt meg litt ut ja.. litt tøft å kjørt med på vintern tru jeg, men for se hvor mye som må bygges om og om jeg for tak i en billig golf syncro... Siter "Vorsprung Durch Technik" Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
RSS Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 å bygge om en ener golf til syncro, er en stor jobb som krever blod svette og tårer og ikke minst penger! skal helst tenke deg om to ganger før du begynner på noe sånt(noe ikke jeg gjorde alacocaina ) har hvert i kontakt med ben leach fra england som har gjort det samme, han skulle aldri gjøre det igjen, hehe men igjen så for du noe ingen andre har, det er litt moro:) Siter -83 golf gti -83 golf c/16v snart klar for bane -96 Audi A4 1.8TQ Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg