LLH Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 løten= snø=glatt=poltiet er der om 5min............ Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
[Sims] Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Var to turer oppom tryvann i går, kjørte opp og da var det noen 240'er og Sierraer som lekte seg der. Så måtte jeg kjøre noen så dro ned igjen og møtte politiet på vei opp (jeg var på vei ned de var på vei opp) Så kom jeg tilbake igjen (hadde ikke mye å finne på i går nei) og møtte samme politibilen på vei ned igjen, når jeg kom opp så slædda folk like herlig. Noen som snakka med farbror blå? Var dem ikke så negative? Respekt til mannen med Pickup med firhjuling på planet som slædda rundt der :) Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
carinaballerina Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Litt snø i Oslo nå, iallefall på østkanten. Godt jeg reiser til Spania imorgen :) Siter 1999 -Audi tt 1,8 turbo 1988 -Audi 100 2,3l (til salgs) Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
CorvetteC3 Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Var snø i dagtidlig i kristiansand, men er lite igjen nå. =) Siter Corvette 4 ever Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MeSs Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 snø på ringerike ;) Mvh Marius Siter 98' E36 Stasjonsvogn. x - 2006 VW Golf GT TSI 170HK, x- 03 E46 320i Sport x- Toyota Hiace trekkbil, x- 91 200SX S13 Driftbil. x - NA 1994 Mazda Miata 1.8 x - Mange BMW E28. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
otis Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Det har snødd i Vardø og der ligger snøen på bakken. Det har ikke snødd i Trondheim, men der er -2 grader. Fra Trondheim til Oppdal er det ikke snø på veien, men ifra 4 mil sør for Trondheim er det snø utenfor veien. På Oppdal var det kanskje ca. 40 cm med snø. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Inzane_ Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Snødde litt i stad i oslo.. Dro min alle første sladd i dag. :D Øvelseskjører i tillegg. Gud så morro det er. Det værste er at jeg fikk det til ganske bra. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JHS Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 På Lygna er det snøføre... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
goLd^- Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 snør som bare det her i larvik har vært vitne til 2 biler som har tatt forstillinger og felger så langt, har bilder av den ene, en audi coupe 20v quattro kommer med bilder i en annen tråd etter hvert Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Gran Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Snø i bodø og på fauske nå. Siter - 90 Mercedes E 300 TDT - 84/87 Pontiac Transam - 84/90 Ford Bronco - 82 Ford Granada 5.0 Ghia V8 Prosjektet No Turbo Shit, Just Real Power! Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Lance Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Sikkert ikke aktuellt for trådstarter å reise over fjellet... Men vestpå er det hvitt over alt, i distriktene finfine veier å leke på. Lekte selv hele veien til skolen i dag:D Men saltet er som vanlig på plass... Siter Mvh Lance My 1st Ride My 2nd Ride Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Steffmaister Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Kanskje det blir en tur til lillehammer da for å leke seg uhhmmwhat? Ta heller en tur til eidsvoll!! Her ligger snøen.. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
kjakan_mm Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 snøen legger seg i RE nuh.. like ved Tønsberg.. Faen... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Laaars Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Ligger snø her i Asker også... Snødd i hele natt og i dag :) Siter '86 BMW E30 M3 (S50B30 prosjekt) '90 VW Golf mk2 '82 VW Golf mk1 '83 VW Golf mk1 '86 VW Golf GTI 16V Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Øyvind Ryeng Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 For tiden ligger det knapt en lusen centimeter her i Tromsø, men hist og her er det "peise glatt" :). Siter Oyvindryeng.net Freedomain Radio Mises-instituttet Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg