Gold Wing Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Kan moen maile meg Tuv papir på Lesjøfors senkesett til volvo 240 mailadr,er eriknils@tele2 .no Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 lesjöfors tüv papirer jeg mener det var btl som scannet de.. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Noen som er flinke til å PShoppe? Skulle ha vært fjernet noen vindinger i det TÜV-dokumentet :op Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
JKT! Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Noen som er flinke til å PShoppe? Skulle ha vært fjernet noen vindinger i det TÜV-dokumentet :op Bare sånn så du vet det: Dokumentforfalskning kan medføre fengselsstraff. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
skripis Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Bare sånn så du vet det: Dokumentforfalskning kan medføre fengselsstraff. Jeg vet. Var ikke 100% seriøs heller. Sist jeg var på BT og godkjente, så tok de TÜV dokumentet, beholdt det, og sa det skulle sendes inn til ett register. Så det er nok ikke verdens beste ide å være kreativ...hvis de er litt mistenksomme. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 jeg mekket en pdf av tüv papirene som jeg sendte til b.t. kan se om jeg finner filene jeg sendte. bare delte opp den filen ovenfor og hev inn et bilde på hver side. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Jeg vet. Var ikke 100% seriøs heller. Sist jeg var på BT og godkjente, så tok de TÜV dokumentet, beholdt det, og sa det skulle sendes inn til ett register. Så det er nok ikke verdens beste ide å være kreativ...hvis de er litt mistenksomme. ut i fra nye regler så skal man vel har orginalen i vognkortet og så må biltilsynet nøye seg med en kopi ettersom jeg har hørt... jeg veit ikke om det stemmer, men i alle tilfeller så bør man be om kopi, si f.eks at hvis man skal sette senkesettet over på en annne bil eller no så er det kjekt og ha papirene om det skulle skje... Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Hver gang jeg har godkjent senking, har Biltilsynet beholdt tuv-papirene. Disse blir skannet, og skal du ha fjørene på en annen bil er det bare å be dem skrive ut en kopi. Ser ikke poenget å ha en kopi i bilen, da all nødvendig info står i vognkortet. De nye vognkorta har jo i tillegg kjempeplass til å skrive godkjenninger på i forhold til de gamle. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MercFreak Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 og skal du ha fjørene på en annen bil er det bare å be dem skrive ut en kopi. det har jeg bedt om før, og det ar ikke mulig, da måtte jeg kjøpe nytt senkesett fikk jeg beskejd om.. jeg fikk ingen forklaring på hvorfor.. Siter Mercedes 190E selges, send pm for mer info Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 det har jeg bedt om før, og det ar ikke mulig, da måtte jeg kjøpe nytt senkesett fikk jeg beskejd om.. jeg fikk ingen forklaring på hvorfor.. Dette viser jo bare enda en gang hvor ulik praksis dem har fra sted til sted... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg