foggyc Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Noen som har bygd om en motor med monotronic om til vanlig forgasser? mye jobb? har gasseren liggende, noe annet jeg trenger? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Polo Classic Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Har ikke alle Golfer med Monotronic katalysator da? I så fall ødelegger du katalysatoren Siter No SPEAKERS NO BODYKITS NO BULLSHIT M3-speil, like moderne som bakrutesjalusi M3-speil, M3-sideskjørt og RS-fangere, også kalt nybegynnerfeil Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foggyc Skrevet April 25, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 skal bytte hele motoren ikke eksos og slikt,skal sette den i en bil som har NÅ 1.8 90 hk med forgasser. Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet April 25, 2003 Rapporter Share Skrevet April 25, 2003 Jeg har bygget om en slik og det gikk helt greit det, husker ikke hvilker gasser jeg brukte men den gikk bedre med gasser enn med monomotronicen. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
foggyc Skrevet April 28, 2003 Forfatter Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Oki,hvor mye jobb var d? passer en gasser rett på? noen deler jeg må ha nytt? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
gtpassat Skrevet April 28, 2003 Rapporter Share Skrevet April 28, 2003 Det er ikke noe spessielt stress, monomotronicen er jo rett og slett en eletronisk forgasser der dysen er elektonisk styrt. Tror du trenger ny flens(pakning mellom forgasser og innsug)da disse er dårlige, ellers vet jeg ikke bare til å prøve det. Siter 2000 Vw bora slow and soon to bee low edition Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
pahf Skrevet April 30, 2003 Rapporter Share Skrevet April 30, 2003 Litt off-topic,men har hørt at gasserne på vanlig 1.8 er sprekere enn injections motorene, er det noe sant i dette? noen som har noen sikre fakta? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg