Gå til innhold

FOBO: Mazda RX-7 FD3S 93.mod NÅ MED NYTT DESIGN!!

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

• Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

ja dem har prøvekjørt den røde rx-7'n som for første gang fant sin vei til norge via importør eller hva det var.

og du kan sende meg bilder på gangster_tommy@hotmail.com

beklager den harry mailen ;P men den har jeg brukt siden ungdomsskolen.

Jeg er faktisk ikke 100% sikker hvilken type jeg har men ut i fra jeg har søkt litt på å lest litt å sammenligna så bil jeg si jeg har type x utgaven.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja dem har prøvekjørt den røde rx-7'n som for første gang fant sin vei til norge via importør eller hva det var.

og du kan sende meg bilder på gangster_tommy@hotmail.com

beklager den harry mailen ;P men den har jeg brukt siden ungdomsskolen.

Jeg er faktisk ikke 100% sikker hvilken type jeg har men ut i fra jeg har søkt litt på å lest litt å sammenligna så bil jeg si jeg har type x utgaven.

Hvis din er med skinnseter, uten doble oljekjølere i fronten, så er det nok typ x =) Sender deg noen bilder nå=)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var ute etter C-west eg og men går for en replika fra erebuni. blir dette og en 99spec vinge.

http://streetdesign.no/?go=produkt&id=6955

digg den stylinga der da=) hehe, Det er en sånn look jeg kommer til å ha også med 99 spec vinge! 99spec vinga er finest!Hvor masse måtte du svi? Jeg fant en site som selger cwest kit til 648 $ med 99 blinkers forrand

Lenke til kommentar
Del på andre sider

digg den stylinga der da=) hehe, Det er en sånn look jeg kommer til å ha også med 99 spec vinge! 99spec vinga er finest!Hvor masse måtte du svi? Jeg fant en site som selger cwest kit til 648 $ med 99 blinkers forrand

eg har blitt skeptisk på og importere selv. fekk jævli mye piss sist eg importerte til eine supraen. fekk eg eit kitt med elendig passform og finish. var så tynt at eg nesten kunne se igjennom.

Måtte ut med totalt 16000 for hele stylingen med vinga.

-thomas

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

På rx7 forum i statene. De alle sier de er flinke, men seff det er alltid en liten sjangse å bestille ifra utlandet =)

Jeg liker å ta sjangser hehehe

99spec vinga er DYR SOM FAEN ..... samma hvor man kjøper den

Når kommer bilen din ifra Japan? Min kommer ca 18 desember. :mad:

min kommer den 26. til gøteborg. eller den skal være der rundt den 26 som eg har forstått. så eg har enda god tid :) japaneseusedcars du har kjøpt gjennom?

-thomas

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider