Gå til innhold

FOBO: Mazda RX-7 FD3S 93.mod NÅ MED NYTT DESIGN!!

Ranger emnet


FOBO

Anbefalte innlegg

  • Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Du må skaffe deg gram lights felger til kjerra da=) feteste man kan få :D 57Pro gram lights eller noe i den duren 9*18 10*18 hoho med feit kant

Å skal ha meg det selv, fan til fete felger, dog skal ha 57s. Synes de er tøffere i litt mindre size (16')

- 98' Saab 9-5 2.3t

x 97' e39 523i

x 89' Camry 2.0 xli

x 83' 240 (Julesleda)

Smoking tyres can seriously damage your wealth!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

FOBO: Du kjenner ikke tilfeldigvis Fredrik Davidsen fra Sandefjord vel? ;)

 

Kjenner til han ja.

Han kjører opel han nå ;) "fuck frank" kaller han den hehe.

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Finnes ikke fetere bil enn RX-7, og din ser jo rimelig strøken ut!

 

BTW den modden med å bytte temp-pluggen løser IKKE kjøleproblemet! Vifta starter riktignok tidligere med mod når du putrer rundt i rushtrafikken på tomgang , i norske temperaturer som vanligvis ligger langt under det vi finner på sydligere breddegrader. Får neppe noen stor innvirkning unntatt på en meget varm sommerdag i Norge. Men seff, den dropper vel tempen kanskje 10 grader da, og gjør muligens at motoren din varer litt lenger. Kanskje. Med mindre lavere temp fører til litt dårligere forbrenning, og mer sot som tar knekken på apex'ene dine =)

Løsninga på køkjøring og varm motor: Unngå kø, og kjør fortere =)

 

Kjøleproblemet bunner ut i for liten radiator (eller for dårlig flow gjennom den originale) - med lett trim og banekjøring i tjue minutter duger ikke originalt oppsett iaffall. Koyo har mye fint i alu =)

 

Igjen: Gratulerer med knall bil!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg regner med att det var bilen din som ble stoppa av politiet under det motorshow greiene på hellerud.. jeg er ikke sikker, men her er værtfall ett bilde jeg tok(ja litt photoshop også)

kaskjeddecopy.jpg

 

hva skjedde her egentlig?

 

mvh

Joachim

http://www.turbo-kid.com

'94 Mazda RX-7 FD R-2 LHD USDM

'93 Mazda RX-7 FD RHD N/A JDM

'93 Mazda RX-7 FD LHD Touring USDM-Solgt-

'82 Toyota StarletR.I.P

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Fjern formatering

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...

×
×
  • Opprett ny...

Viktig informasjon

Bilforumet.no bruker cookies. Det brukes cookies til å måle trafikk, for å optimalisere siden, og for å kunne holde deg innlogget. Ved videre bruk av siden aksepterer du vår bruk av cookies. Sjekk ut vår Privacy Personvernvilkår