Gå til innhold

FOBO: Mazda RX-7 FD3S 93.mod NÅ MED NYTT DESIGN!!

Ranger emnet

FOBO

Anbefalte innlegg

Om den så koster 1000,- mer hos simtech ville eg faktisk kjøpt den der tror eg. Eg er ute etter og opprettholde wankel kompetansen så kjøper heller hos en plass eg vet eg i ettertid kan komme igjen og få hjelp om eg har problemer.

Du kan godt kjøpe der du=) samma for meg hehe. Jeg vet bare at arc passer rett inn og er det som gjelder for Rx7. Og koster nok 3000-4000kr billigere enn normalt:)

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• Svar 380
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

hehe.

har ingenting med og være vrang og gjøre :) sier bare at eg kommer til og utnytte kompetansen hos dem som har den i norge. dvs jantore, simtech og aukra som eg vet om. Så lenge dem skaffer meg varen eg er ute etter uten og ta eit sinnsyk gebyr for arbeidet vil eg gå gjennom dem. Sålangt har simtech vert mer en behjelpelig med og besvare alle spørsmål, og skaffe meg di deler eg er ute etter.

-thomas

1993 Mazda Rx7 Us Touring

1994 Mazda Rx7 Type R-2 *solgt*

1994 Toyota Supra Jza-80 *solgt*

1996 Toyota Supra JZA-80GTE *solgt*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 1 month later...

nå har jeg ikke skrivd her på en stund ;) Har ikke hatt tilgang på noe kamera. Så på tide med en oppdate av bilder og slikt.

Fikk da Delene mine i romjula.

IMG_0827.jpg

IMG_0829.jpg

IMG_0828.jpg

IMG_0821.jpg

IMG_0822.jpg

Blei passe fin størrelse på stussen :thumb

2007 Renault Traffic *Arbeidsbil*

2002 Nissan Almera Sport *Bruksbil*

1993 Mazda RX-7 lhd *Sommerbil/Cruisebil*

1992 Mazda RX-7 rhd *Drifte/Banebil*

1986 Mazda 323 *vinterbil*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Da var det å få skrudd av ting og tang å få montert godsakene på sin plass.

IMG_0832.jpg

IMG_0831.jpg

Må inrømme at jeg sleit litt bra lenge med å få av downpipen.

Sinnsyk liten plass der, og ekstremt knotete.

Men med litt svarting, banning, svette og hyling, så satte jeg meg ned for å tenke litt å slappe av med en forfriskende iskald cola.

Derme fikk jeg ordna det til med akuratt rette skralla som jeg "lånte" fra jobben og fikk det til.

Nå har jeg ikke rekt å få tatt bilder av ferdig monteringa og sånn, men det kommer nok til helga. Så det jeg har fått gjort nå er å fått montert på hele eksosanlegget med nye bolter og alt, luftfiltera og dumpventilen.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nydelig bil med venstreratt:) Wow... Sånn jeg liker Rx-7, i sølvgrå og uten masse plastikk og bling bling.. Hvor mye måtte du ut med for hærligheten?

285 000kr. Men vell verdt krona. klin strøken og sist men ikke minst orginal i utgangspunktet :D

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vell. Eg må innrømme eg beundrer arbeids insatsen din Fobo. Og sist men ikkje minst bilen. Du kommer vell på rudskogen så vi får studere saken på nært hold?

Takker for komplemanget :)

Nei skal ikke se bort i fra at jeg tar meg en tur på rudskogen.

Jobber så godt jeg kan for å få mest mulig ferdig til "sesongen"

Eneste som holder meg litt igjenn er pengene. men ny lønning nå 5.februar, så da blir det ny bestilling med godsaker.

Lenke til kommentar
Del på andre sider