Gå til innhold

Idar Vollvik med Egget på Lillehammer Lørdag 3 des!!

Ranger emnet

olehenri

Anbefalte innlegg

Leste lokal avisa nå og så plutselig at Idar Vollvik kommer til byen 3 des med bilen i forbindelse med Storauksjonen som Frelsesarmeen har På Strandtorget Kjøpesenter den dagen!

Det auksjoneres ut ca 1 times kjøre tur med bilen!! Gjeldene bud nå som står i avisa er på kr 8000.

Detta skal jeg jaggu få med meg

-- 99`200sx S14A Racing Edition
-- 93 200sx S13 - Solgt

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Quote fra BilNorge..

Til den som måtte få tilslaget, bilen er nå satt bort for vinteren, så kjøreturen vil bli først bli gjennomført til våren. Men det er vel helt greit å spare denne julegaven til etter påske.

Så aner ikke om bilen er der eller ikke. Personlig håper jeg den ikke er der, siden jeg mest trolig ikke er på Gjøvik den dagen.. :D

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Det er vel bare å sende en søknad til han det så kommer det sikkert en Koenigsegg... :cocain:

Hehe, jepp.

Må vel selge nåværende bil for å få råd til en måneds forsikring, men.. :P

» [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004

» [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt

» [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt

Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Lur han med i gata der torshov og sånt ligger(storgata?), og be han dra på...veldig viktig da at man IKKE nevner de søte små og høyst behagelige nye farstdumpene der :D

Søte små???

Har slutta å kjøre den gata, da det er umulig å komme over dem uten at noe subber.

Skal lure på vilket grøthue som fikk iden om å plasere noe slikt der :deng

Lenke til kommentar
Del på andre sider