B230ft Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 ja da har jeg vært på feiltema å kjøpt to like antenner til åha bakpå, ville helst ikke ha noen, men da det sto to fra før(ulike å stygge) måtte jeg ihvertfall ta en midlertidig løsning.. men nå når de er montert, står de i "V", altså stikker ut til sidene, noen som vet hva jeg kan gjøe for å få de til å stå rett opp? (litt dumt spørsmål egentlig..) me helst ikke så dyr eller mye arbreid, da jeg på sikt sparkler igjen hullene og lakkerer.. takk for svar på "tåpelig" spørsmål! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Refinement! Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Bøye dem...? :D Eller så river du dem av, dreier deg noen fine plugger i rustfritt som du polerer eller noe... Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
245 gl Skrevet November 26, 2005 Rapporter Share Skrevet November 26, 2005 Broren min kjøpte også antenne på feiltema,og ferdig montert sto den "rett vest",men med litt bøying ble den helt bein...så jeg tror litt bøying er alt som skal til :) Siter http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=129803&page=1 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
B230ft Skrevet November 27, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 hmm ja kansje litt varme/bøying fikser biffen..ser ihvertfall jalla ut slik de er nå! Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Radial Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 måtte bøye min Orginale Volvo-antenne også...var ikkenoe problem! Bare bøy innerst på rota, ikke utpå stanga... erlers får du "Bend it like a Banana" tendenser :thumb Siter - 1996 Jeep Gr. Cherokee, 4L 4x4 -Trekkvogn - 1993 Toyota Mark2, 2,5tt - Driftebil x-1992 Volvo 940 GL - Solgt X-1998 Bombardier Flytog-kunde...9000hk? -brukstog til/fra jobb x-89 Volvo 740GL TURBO, m/godkjente 220hk&387nm *solgt* Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg