GlennK Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 poenget er at det er 2 typer GRp A vinger en med 2 spor på midten og en uten.... altså en kopi av den "riktige" Grp A vingen med 2 spor på samt ulikheter på kantene?(lik den på museet i gøteborg) og div Grp a Biler når sant skal sies, så har jeg faktisk bare sett den med 2 forhøyninger midt på jeg, aldri sett noe annet originalt hos Volvo. Fantes det flere typer Grp. A vinger altså? Jeg vet at det fantes noen "evo vinger" fra en eller annen leverandør, men dette var vel aldri noe som ble levert fra R-Sport avdelingen? (Som forøvrig SAM kjøpte opp rubbel og bit av.. TAKK P.G. Gyllenhammar! :deng ) Jævlig at noen liker seiling og golf bedre enn motorsport altså.. :boxing Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det er to typer gr.a. vinge, som jeg sa! Den gamle typen har de rillene. Nye typen er uten riller. Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
vølvø Skrevet November 28, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 ossen ser en evo vinge ut? Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
GlennK Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Det er to typer gr.a. vinge, som jeg sa!Den gamle typen har de rillene. Nye typen er uten riller. Og denne nye typen er noe som er levert originalt????? :confused: Volvo solgte jo ut hele R-sport avdelingen sin, som produserte Grp. A utstyr. Etter dette så har jo ikke Volvo stillt i noe Grp. A race, siden de ikke har noen biler som er serieprodusert i minst 500 eks. for dette formålet. Eller mener du/dere at "alt" som har blitt skrudd på en Volvo er Grp. A utstyr??? Enlight me.... Glenn Siter Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
DaButcher Skrevet November 28, 2005 Rapporter Share Skrevet November 28, 2005 Og denne nye typen er noe som er levert originalt????? :confused: Volvo solgte jo ut hele R-sport avdelingen sin, som produserte Grp. A utstyr. Etter dette så har jo ikke Volvo stillt i noe Grp. A race, siden de ikke har noen biler som er serieprodusert i minst 500 eks. for dette formålet. Eller mener du/dere at "alt" som har blitt skrudd på en Volvo er Grp. A utstyr??? Enlight me.... Glenn S.A.M. overtok gr.a. deler og slikt. men gr.a. vinger og det har vært ute av prod i mange år! Siter Volvo Power Team Volvo "S90 T6" S: Volvo 242R6 3.0 24V TwinTurbo S: Volvo 780 Bertone Coupè Turbo X: Volvo 240 Stasjonsvogn Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg