Gå til innhold

Konsekvens av fyllekjøring! (bilder)

Ranger emnet

Andy`

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

for min del så kunne fyllekjøring straffes enda hardere enn hva den gjøres i dag.

En kammerat av meg, ble stoppa med 0,7 i promille, 15000 i bot, 1 åg og 9 måneder uten lappen og 20 dagers betinga fengsel + den vanlige 2 års prøvetiden man alltid får..

kjøring i beruset tilstand kan ikke unnskyldes på noe måte med mindre det gjelder nødstilfeller for at liv skal gå tapt og man ikke har _NOEN_ andre utveier.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

jeg trur han hadde heller satt pris på at du ga han en advarsel en at han blir brua inn. jeg hadde værtfall likt om noen sa fra i steden for å ringe politi..

du må da skjønne at hva fyllekjøreren ville satt pris på er temmelig irrelevant? veit om mange voldtektsmenn og mordere som ikke setter pris på at de blir anmeldt, jeg

saab 9000 2.3T

saab 900 aero

BMW e28 518, vinterbil 09/10

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Flott at du ringte Purken. Kjører man i fylle fortjener man ikke annet. Noen mener kansje noe annet, men den dagen en de kjenner blir truffet av en fyllekjører endrer de nok synspunkt (ikke at jeg har opplevd det da...).

Unødvendig å herpe bilen (selv om den var stygg som juling fra før av :p ).

Nå fyrer vi med 98 oktan!

93 A6 2.8 30v

http://www.streetteam.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

syntes det er dårlig gjort å tyste jeg, du kunne heller ha gått ut og bett han gitt faen, hadde han ikke hørt da, hadde jeg ringt, for han jeg trur han hadde heller satt pris på at du ga han en advarsel en at han blir brua inn. jeg hadde værtfall likt om noen sa fra i steden for å ringe politi..

men da hadde han ikke mistet lappen og det hadde vært stor sannsynlig het for at han hadde prøvd seg igjen...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra landet selv. Men en gjeng med fulle bønder har da ingen rett til å ødelegge en annens eiendom selv om han har gjort noe dumt. Er enig med King Kaoz, sikkert mange av de som knuste den bilen som tenkte mer på å ødelegge den enn å gi vedkommende en lærepenge.

Den eneste jeg syns har gjort noe riktig her er Andy fordi han ringte politiet.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Fyllekjøring = uakseptabelt.

Ødelegge bilen til en som har fyllekjørt = unødvendig og uakseptabelt.

Heldigvis kræsjet ikke vedkommende med noen andre i løpet av kjøreturen, og man får igrunnen si seg veldig heldig med at det gikk "bra" sånn sett. Fyren får den straffen han fortjener, men det er liten vits i at andre ødelegger bilen bare for å ødelegge den.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Eg HATER fyllakjørere...

Synes det er topp at folk ringer når de ser sånt.

Vil ikke kalle det tysting,men medfølelse for andre medmennesker.

En god kamerat av meg ble kjørt ned av en fyllakjører,å havnet i koma.

Fyllakjøreren stakk bare av,så han ble liggende t noen fant han.Da var kroppen kjølt ned til 29grader.

Legene synes det er ett under at han i det hele tatt overlevde.

Han våknet to måneder senere med hjerneskader.

Eg hadde takket Andy som ringte politie.

Det kunne jo vært deg som ble kjørt ned...

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg er fra landet selv. Men en gjeng med fulle bønder har da ingen rett til å ødelegge en annens eiendom selv om han har gjort noe dumt. Er enig med King Kaoz, sikkert mange av de som knuste den bilen som tenkte mer på å ødelegge den enn å gi vedkommende en lærepenge.

Den eneste jeg syns har gjort noe riktig her er Andy fordi han ringte politiet.

Er ikke fra landet, og dette var heller ikke en bygdefest :) Tror nok de som knuste bilen gjorde det for morro skyld. Sinnsykt unødvendig uansett!

- 96 Audi A4

-------------------------------------------

Lenke til kommentar
Del på andre sider