Gå til innhold

Konsekvens av fyllekjøring! (bilder)

Ranger emnet

Andy`

Anbefalte innlegg

• Svar 46
  • Created
  • Siste svar

Top Posters In This Topic

Jeg er enig i at den eneste som har gjort noe riktig i denne situasjonen er Andy!

Veldig bra gjort å ringe politiet der. Selv om det, selvfølgelig, er dumt og unødvendig og

kjøre i beruset tilstand, fortjente han ikke å få bilen rasert på noen måte.

Det var nok bare slik at de folka som gjorde det hadde en unnskyldning for å gjøre

det.

Vel, han har fått sin straff og mer enn det.

Fyllekjøring er ikke bare idiotisk, men livsfarlig også. Jeg hadde aldri satt meg inn i min

egen bil etter å ha drukket, med mindre det er, som sagt før, HELT nødvendig, og det ikke

fins noen andre sjåfører i nærheten.

mvh

Daniel Nilsen \ Danieln

Lenke til kommentar
Del på andre sider

• 2 months later...
Humm, tipper de knuste bilen fordi de kunne gjøre det, å skylde på at det var fordi fyren kjørte i fylla. Egentlig ville de vel bare knuse noe å ha det gøy.

Så sannt så sannt, men uans var en stygg hendelse angrer sygt :\

men dem som raserte bilen... ikke bra, men dem gjorde opp for seg da...

[x] 87- Volvo 740 GL -> http://www.bilforumet.net/showthread.php?t=95317&page=1&pp=15

[x] 86- Golf II GTI 16v -> Byggeprosjekt kommer på veien så fort jeg får råd..

[x] 88- Golf II 1.6 -> Knust etter uvennlig møte med Camry.. *skrotet*

Lenke til kommentar
Del på andre sider

hadde ikke lest den før, jeg er synderen...

Jeg har bare sympati for deg pga bilen, ikke noe annet.

Hadde du tatt bilen din ut på en motorvei i beruset tilstand og truffet en familie fra en hyggelig skitur fra Norefjell og barna mister foreldrene siden du kjørte etter noen cocktails så tror jeg ikke du hadde klart å leve med det, jeg hadde hvertfall ikke det!

Men som man sier, man lærer av feilene man gjør..håper du ikke gjentar dette!

Er newbee..så vær snill..hehe..:D

er 12 år :) og jeg tuller ikke!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg har bare sympati for deg pga bilen, ikke noe annet.

Hadde du tatt bilen din ut på en motorvei i beruset tilstand og truffet en familie fra en hyggelig skitur fra Norefjell og barna mister foreldrene siden du kjørte etter noen cocktails så tror jeg ikke du hadde klart å leve med det, jeg hadde hvertfall ikke det!

Men som man sier, man lærer av feilene man gjør..håper du ikke gjentar dette!

Jeg tror han mente at han var synderen i å ta opp gammel tråd, ikke fyllekjøre eller knuse bilen :P

Hva skjedde, egentlig?

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Jeg tror han mente at han var synderen i å ta opp gammel tråd, ikke fyllekjøre eller knuse bilen :P

Hva skjedde, egentlig?

Hvis du ser på linken i signaturen hans så ser du at han linker til denne tråden bakom 740. Så han er nok synderen i å fyllekjøre.

Mvh: Knut Olsen

03 Passat TDI 4motion

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Hvis du ser på linken i signaturen hans så ser du at han linker til denne tråden bakom 740. Så han er nok synderen i å fyllekjøre.

Ah.. OK!

'77 Toyota Cressida RX30 - '82 Toyota Corolla KE70 - '82 Toyota Corolla KE70 - '86 Volkswagen Golf Mk2 auto

'93 Volkswagen Golf Mk3 - '93 Daihatsu Charade G100 - '96 Volkswagen Golf Mk3 - '00 Toyota FunCargo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Vet ikke helt.. Enda så mye som jeg er imot å legge hånd på en annen manns bil, synes jeg ikke synd på vedkommende for fem flate øre... Good riddens!

Matpakketransport: 85 Volvo 740GL

Prosjekt: 78 Ford Fairmont 5.0 Ghia, 90 Mazda 626, 66 VW Type 1 Cal Look

Medeier: 74 Pontiac Catalina Safari Wagon

Har hatt: 90 Sierra STV, 86 Pug 505 GTI

740 hugges.

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er teit å tyste jeg, uansett. Hvis en er ute og kjører fort, hvor kult hadde det da vært hvis noen du vet hvem er så deg og ringte politiet og du ble tatt for grisekjøring. Hvis alle skulle gått rundt å tystet hele tiden tror jeg ikke det ville vært særlig hyggelig å leve på denne jorda. Alle har vært dumme og gjordt noe farlig, noen har fyllekjørt, andre har lagd bomber/lagt steiner på togskinnene, men tenk hvis alle skulle tystet på hverandre, skulle alle flydd rundt med rulleblad?

Japanisce Industriabfall, nein danke!

audi s2 morrobil

audi s2 bruksbil

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Syntes det er teit å tyste jeg, uansett.....

Så hvis noen venner er ute å "grisekjører,kanskje sladder litt" og dette blir gjort under litt kontrollerte former. Kan jo ikke sammenlignes med at man har byttet ut blod med alkohol,og har så god reaksjon at man prøver å svinge unna den familien som er på vei hjem, lenge etterpå når det har smelt. Men håper du fikk ordna bilen din,for å knuse bilen er HELT unødvendig...

Ride it like you Stole it

[-] -92 Sierra 2.0 Sedan DOHC (tidligere ambassadebil)

[x] -82 Sierra 2.0 Coupe

[-] -82 Matra Murena 2.2 S

[x] -88 Sierra 2.0 Sedan

[x] -76 Kadett C 1.2

Lenke til kommentar
Del på andre sider