Gå til innhold

prosjekt: modding av frontlykter

Ranger emnet

acoupe

Anbefalte innlegg

heeeey!! deler det jeg fikk ut av en lørdag med dere jeg....

Satte igang en liten kvelds operasjon av de gamle frontlyktene jeg hadde.

Fant ut at jeg like så greit kunne gjøre litt med dem istede for å la dem ligge å støve ned. Fant da fram noen linse tåkelys jeg kjøpte for litt siden som jeg ikke får brukt alikevell, og begynte å tilpasse de INNE i reflektoren i lykta (noe som ikke krevet mye jobb)

Vel å legge merke til er at disse lyktene skal ikk ha mål til å bli godkjent, kun til show brukt ;)

Bilder:

tåkelysene

IMG_1964.jpg[/img]

Fronlyktene

IMG_2508.jpg

Har kappet av den metalringen som satt foran pæra

IMG_2511.jpg

Borret hull til festebraketten for tåkelyset

IMG_2512.jpg

Linse tåkelysa prøvemontert

IMG_2516.jpg

Og så var braketten montert og reflekter lakkert, tror jeg tar ett lag med klarlakk og

IMG_2518.jpg

Slik ble da braketten montert

IMG_2520.jpg

Fullfører jobben i morgen forhåpentligvis. Så flere bilder da ;)

mvh stian

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Når jeg kom hjem fra jobb for litt siden, fant jeg ut at jeg ville teste lyktene med glass foran og lys på. Koblet til strøm og sjekka hvordan det ble, synes faktisk det ble litt kult jeg :)

Når dem skal stå på bilen bruker jeg ikke det glasset som er på bildet, men noen veldig mye finere ;) monterer dem skikkelig på bilen i morgen, tar flere bilder da!

Hvordan synes dere det ble ?

100_7615.jpg

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRITFETT :D:D:D bare et spørsmål tho, blir lyset bedre, siden den ikke trenger reflektoren? Og siden du ikke har noen reflektor lenger, må jo dette bli bra?

Kjempeidè, men jeg er faktisk keen på å kjøpe noen enda større, så du ser linsene skikkelig. Eller et eller annet.

Kjempeprosjekt iallefall.

Kris Selbekk

Norwegian emigrant > American Idol

'89 VW Corrado G60

Lenke til kommentar
Del på andre sider

DRITFETT :D:D:D bare et spørsmål tho, blir lyset bedre, siden den ikke trenger reflektoren? Og siden du ikke har noen reflektor lenger, må jo dette bli bra?

Kjempeidè, men jeg er faktisk keen på å kjøpe noen enda større, så du ser linsene skikkelig. Eller et eller annet.

Kjempeprosjekt iallefall.

Om lyset blir no bedre vet jeg ikke, men ble hvertfall ikke dårligere!

Mange biler har jo linselys så det må jo funke bra, eneste negative hos meg er at jeg ikke har no fjernlys.

Du behøver ikke større linselys, vet heller ikke om du får tak i det. Hvis du skal se linsa mer på lykter som mine skulle man ha satt på helt klare glass uten mønster.

Men som sagt, dette tok meg ikke lang tid så arti for dem som har noen lykter til overs, som kjeder seg som f.eks på en lørdags kveld som meg cheers

2002 Audi A6 TQ

1887 VW Polo

Lenke til kommentar
Del på andre sider