olehenri Skrevet Desember 2, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 2, 2005 Er det ikke en i øyer som har en også da. den er til salgs. fyren er fra sveits eller noe slik det er nok den røde mx6 v6 med sveitsiske skilt el no det vel.. mener jeg har sett salgslapp på den på høyskolen.. Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 er vel ingen rx 7 i øyer nei. råeste bilan her er 2 cossier en passat og 323 gt-r. er vel noen flere å mn ikke mange Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 323 gtr?!? i øyer? det hakke jeg fått med meg.... :S er det en av de to svarte som er i lillhammer av og til da el? går en svart her ofte, med xenon og ca 400 hk el no, han som har den har også en orginal en vissnok.. hehe :P Drømmebil det :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 en svart gt-r i øyer ja med hvite felger, speedline tror jeg, bor siden av idrettsplassen, nedafor, i et lyse blått hus, er 260 hk i den eller noe. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 3, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 tøfft :) Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 en svart gt-r i øyer jamed hvite felger, speedline tror jeg, bor *************, er 260 hk i den eller noe. Kanskje ikke så veldig lurt å legge ut hvor folk med slike biler bor..? :) Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Mandel Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 den røde mx6 v6'n er vel fra polen. Faen det er mange biler fra polen her i byen ass, hva gjør'em her ? er forresten en skikkelig sjelden lexus som durer rundt her også med polske skilt med morsom tekst, noen som har sett noe til den? Siter 1994 mazda 323 gt-r. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Marvil Skrevet Desember 3, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 3, 2005 Jobber eller stjeler..? :) Bor en polakk hos naboen som tydeligvis pusser opp der, men han kjører bare en liten Opel Meriva (på slitte sommerdekk).. Siter » [ ] Audi A3 Cruiser Edition, 2004 » [x] VW Golf 3 Carbon Edition, 1996 (showcase) » Pengesluk, solgt » [x] VW Golf 2 Pendlebil Edition, 1989 » Krasjet, deretter solgt Bildegalleri: » http://foto.sparklingblue.net Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
olehenri Skrevet Desember 4, 2005 Forfatter Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 den røde mx6 v6'n er vel fra polen. Faen det er mange biler fra polen her i byen ass, hva gjør'em her ? er forresten en skikkelig sjelden lexus som durer rundt her også med polske skilt med morsom tekst, noen som har sett noe til den? nei tror den er sveitsisk, har sett salgslapp på den hengene inne på høyskolen.. men kanke si no forsikkert.. ja er JÆVLA mange av polakker og latviere her nå....:S å vi har mye bilinnbrudd om dagen......... :crazysant :crazysant Siter -- 99`200sx S14A Racing Edition-- 93 200sx S13 - Solgt Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
MGR Skrevet Desember 4, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 4, 2005 hehe. veitu hvor øyer er så ser du bilen da. enten kjører den eller står ute, han skulle satt inn bilen. Siter -BMW e30 320 tramp drifter posjekt. Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Hassa Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Jobber 4 polakker hos naboen min nå og, 2 av dem kjører en Bmw E46 M3 sammen, og de 2 andre kjører en Honda Nsx og Nissan 300zx. og de tjente ikke direkte bra i timen for å si det sånn...så bilene må være billige i polen..M3en ligger til salgs på autodb og Siter - 97mod. Vw Passat 1.8 20V Turbo BSR Steg 3. * 87mod. Bmw E30 325 Tic * 87mod. Honda Prelude 2.0 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
andrej1 Skrevet Desember 7, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 7, 2005 Jeg har sett den skjeldne bilen:) Og ja, biler er utrolig billige i Polen. Helt sykt egentlig, men så tjener de dårlig. Det er en grunn for at de drar til Norge og får en årslønn på noen måneder, da har man råd til slike biler. Denne bilen får du i Polen for ca 1000,-. I Norge lå den brukt til 14000,- Når jeg fortalte det til noen kompiser i Polen fikk de helt sjokk, og måtte se det selv med egne øyne (stod i autofil for lenge siden). Siter quattro Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg