Gå til innhold

Bilen min møtte en lyktestolpe.. :(

Ranger emnet

Strez

Anbefalte innlegg

Var så uheldig at jeg i et litt uaktsomt øyeblikk fikk litt sladd på bilen i kveld.. etter noen desperate forsøk på å rette den opp endte det hele me at jeg pakka bilen rundt en lyktestolpe!!! Sinnsykt kjipt.. var min første bil.. baby'n min... :drive2 farta var veldig lav, men skadene ble ganske store for det.. ikke så behagelig me en airbag blåst i tryne! Men hverken jeg eller kameraten som satt på ble skadet.. litt skrubbsår ol bare..

Men men.. shit happens.. life goes on... Har full kasko, så blir vel litt penger for det da..

Så da er jeg ute etter en ny bil!!! Noen som har noen forslag??! tenker i 50-70.000kr klassen... tenker noe japanskt... sportslig.. bare å komme me forslag! åpen for det meste!

EDIT: Det som irriterte mest me det hele var at den stygge jævla lyktestolpa fikk så vidt en bulk i seg!! syns den kunne velta eller noe bare for å innrømme at den har knust bilen min, men den står der like fornøyd og lyser ned på vraket mitt ennå den..! argh!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

http://www.auto-supply.no

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sikler fælt på en s13, men syns de er så dyre her i Norge, og alle sier at de kan ordne billig import osv for meg, men hører aldri noe mer fra de som skal undersøke for meg osv... Så hvis noen ordner en fin s13 på norske skilt til 70K for meg så er det bare å si i fra!

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips: Nissan Sunny GTI-R!!

Dritrå liten bil med 220 gamp og 4wd orginalt.. Kan chippes til ihvertfall 280..

Så hvis du er åpen for høyreratt får du de helt nedi 40-50 laken..

Synd med bilen din.. Alltid kjipt når sånt skjer...:)

Tviler på atdu har skilter på den for 40-50k...

Men fet bil er d!!

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Mitt tips: Nissan Sunny GTI-R!!

Dritrå liten bil med 220 gamp og 4wd orginalt.. Kan chippes til ihvertfall 280..

Så hvis du er åpen for høyreratt får du de helt nedi 40-50 laken..

Synd med bilen din.. Alltid kjipt når sånt skjer...:)

Chippes til 280hk? Tro om igjen...

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

ja, sikler fælt på en s13, men syns de er så dyre her i Norge, og alle sier at de kan ordne billig import osv for meg, men hører aldri noe mer fra de som skal undersøke for meg osv... Så hvis noen ordner en fin s13 på norske skilt til 70K for meg så er det bare å si i fra!

Kompis hentet seg S13 nå, betalte litt over 40 for bilen, på skilt.... Fra Tyskland, og i org stand.

x 1992 BMW E36 320i 24v Coupé

x 1992 Ford Sierra GT (Drittbil.)

1991 Nissan Pulsar GTi-R

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Var blank is på veien da det skjedde... var litt sjanse løs, så bare venta på at jeg skulle komme frem til lyktestolpa... er mye fine biler der ute... må vente å se hvor mye jeg får for bilen osv før jeg finner ut hva jeg skal kjøpe osv..

- Nissan 200sx s14a

x Opel Astra 1.8l

x Crysler Neon 2.0l

Lenke til kommentar
Del på andre sider

Nei, den siste jeg så til 40 laken var det ikke skilter på nei.. Veit ikke hvor mye du må betale for å få det jeg.. Noen som vet??

Men en bekjent av meg hadde en sånn en som han mente dte satt 280 hester i..

Trur det var chip og effektanlegg og litt sånn...

Men skal ikke påstå noen ting... poenget var at det er en rå bil..

-------------------------------------

'86 Volvo 740GL

'01 peugeot expert

Lenke til kommentar
Del på andre sider