Stianmh Skrevet November 27, 2005 Rapporter Share Skrevet November 27, 2005 Når kom volvo X60 på markedet?? Hadde vært moro å kjøpt en X60 da.. Noen som vet hvor jeg finner en?? DEt finnes bare en modell fra volvo som har 60 i navnet det er S60, er vel ikke så vanskelig å skrive en S??? Siter smil til verden, og verden gir deg en på tryne og lurer på hva FAEN du smiler av Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
xanakor Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 herregud da! når du ser på de andre med x i seg så hadde d vært utrolig unødvendig å skrevet d du skreiv. Siter VW GOLF 1.8 gl 1989 (x)volvo 244dl 1979 Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Volvov70 Skrevet Desember 6, 2005 Rapporter Share Skrevet Desember 6, 2005 Når kom volvo X60 på markedet?? Hadde vært moro å kjøpt en X60 da.. Noen som vet hvor jeg finner en?? DEt finnes bare en modell fra volvo som har 60 i navnet det er S60, er vel ikke så vanskelig å skrive en S??? En arbeids kollega av meg skal selge sin s 60. Den er vannvittig strøken med masse utstyr. Salgs annonse Ta enn titt på den Siter Volvo V70 98 mod 2.0 Lavtrykksturbo Volvo 240 GLE 86 mod SOLGT Lenke til kommentar Del på andre sider More sharing options...
Anbefalte innlegg